آیا مالیدن آلوئه‌ورا برای پوست صورت خوب است؟ ضرری ندارد؟ چقدر باید بر صورت بماند؟ آیا موقع خوابیدن در شب می‌توان استفاده کرد؟
کد خبر: ۵۲۳۳۱۹

از آلوئه‌ورا بیشتر برای حفظ شادابی پوست استفاده می‌کنند، زیرا خاصیت آنتی‌اکسیدان برای سلول‌ها دارد. پس نه تنها ضرری ندارد، بلکه مالیدن آن به پوست بهتر از خوردنش است که به سبب مدر بودن محدودیت هم دارد. هم می‌توانید بگذارید روی صورت خشک شود هم می‌توانید پس از نیم ساعت یا چهل دقیقه صورت‌تان را بشویید. شاخ‌بزی یا آلوئه‌ورا پس از خشک شدن، پوسته پوسته می‌شود، پس گرچه مالیدنش پیش از خواب ضرر ندارد، اما بالش و رختخوابتان از پوسته پر خواهد شد!

درباره گیاهان و درختانی که نیاز به نور ندارند، بنویسید.

اگر منظورتان نگهداری گل و گیاه در آپارتمان است، جز برخی گیاهان خودروی وحشی در برخی جاها این‌طور نیست که گل یا درختی اصلاً نیاز به نور نداشته باشد. غیر از گیاهانی که نیاز زمانی بیشتری به نور دارند (مثل کاکتوس، شب‌بو، گروه زیادی از گیاهان گلدار و...)، گل‌های بی‌اعتنا به طول روز و درون‌آپارتمانی تقریباً به زمان و شدت کمتری از نور نیازمندند و با همان نور معمولی داخل اتاق رشد و مانایی مناسبی خواهند داشت. بگونیاهای ریشه‌افشان، بامبو، عبایی، فوتوس، گازمانیا، کریپتانتوس، گروهی از سرخسیان و گیاهان معروف به سایه‌دوست از این جمله‌اند.

آیا کاندوم مانع انتقال ایدز می‌شود؟

در حوزه جنسی تا حد بسیار زیادی بله، اما خوب است بدانید اشتباه است اگر فکر کنید انتقال ایدز فقط از طریق جنسی صورت می‌گیرد. برخی مبتلایان به ایدز هیچ‌گونه ارتباط جنسی یا حتی اعتیادی هم نداشته‌اند و برداشت جنسی یا اعتیادی از ایدز نشانه ناآگاهی، کم‌اطلاعی و درک نادرست آن است.

سپاس از خوانندگان خوبی چون شما. پیام‌های اینچنینی که هر روز به دستمان می‌رسد، سبب دلگرمی می‌شود. امید که مطالب ارائه شده، مفید باشد. موضوعاتی را که دوست دارید درباره آنها بیشتر بدانید به شماره 300011220 پیامک کنید.

رشید حسام ‌‌/‌‌ جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها