رییس کلانتری 108 نواب از دستگیری یک مالخر سابقه دار معروف به «عباس انگشتی» خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۷۳۴

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ اصغر عرب عامری گفت:چندی پیش تعدادی از شهروندان ساکن در جنوب پایتخت به کلانتری 108 نواب مراجعه و از سرقت لوازم خودروهایشان اعلام نارضایتی کرده و خواهان رسیدگی به موضوع شدند.

به دنبال این موضوع و با توجه به حساسیت آن به سرعت جلسه ای در کلانتری با حضور تیم های عملیاتی و تخصصی تشکیل و رسیدگی به شکایت شکات در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران ضمن توجیه و آموزش هایی که در راستای برخورد قاطع با سارقان دیده بودند، بلافاصله در سطح محدوده های جرم خیز فعال شده و گشتزنی های هدفمند خود را به مرحله اجرا گذاشتند.

سرهنگ عرب عامری اضافه کرد: عملیات تعقیب و مراقبت ادامه یافت تا اینکه ساعت 11 و 45 دقیقه 20 آذرماه ماموران تجسس این یگان حین گشتزنی در خیابان قزوین - خیابان عباسی به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت هوندا مشکوک شده و به منظور بررسی موضوع آنان رامتوقف کردند.

ماموران پس از اینکه متهمان را متوقف کردند در همان بررسی ابتدایی دریافتند ترک نشین موتورسیکلت که مرد مسنی به نظر می رسید همان «جبرائیل. ن» ملقب به «عباس انگشتی» که دارای سوابق عدیده کیفری نظیر سرقت و مالخری می باشد، است به همین منظور متهم را دستگیر کرده و مورد بازرسی بدنی قرار دادند.

رییس کلانتری 108 نواب یادآور شد: در خلال بازرسی های بدنی از متهم از زیر کاپشن نامبرده یک عدد نایلون حاوی یک دستگاه ضبط خودرو با سیم و سوکت کنده شده و 12عدد پنل با مارک های مختلف کشف شد.

به دنبال کشف اموال مسروقه، «عباس انگشتی» متهم 61ساله و همدستش که «مرتضی . ت» 28ساله نام داشت دستگیر و برای بررسی و تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ عرب عامری با اشاره به اینکه هنگام انتقال سارقان به کلانتری «عباس انگشتی» سرکرده باند جهت فرار از عمل مجرمانه خویش و تطمیع مامورین اقدام به پیشنهاد 10میلیون ریالی بعنوان رشوه کرد که سروان خزایی و استوار شهابی مامورین وظیفه شناس معاونت تجسس کلانتری ضمن رد رشوه مذکور مراتب را صورتجلسه کرده و ضمیمه پرونده سنگین این مجرم سابقه دار کردند.

وی تاکید کرد: پس ار اینکه متهمان به کلانتری متقل شدند تحت بازجویی های فنی قرار گرفتند در خلال بازجویی های پلیسی متهمین صراحتاً به جرم خود معترف و اظهارداشتند: اموال مسروقه کشف شده را از سارقین خریداری کردیم و برای فروش به خیابان عباسی می بردیم. پس از اینکه دستگیر شدیم برخلاف اینکه تصور می کردیم با پیشنهاد رشوه به ماموران می توانیم از چنگال قانون فرار کنیم اما بازهم ناکام مانده و به کلانتری منتقل شدیم.

رییس کلانتری 108 نواب با اشاره به اینکه متهمان سوابق کیفری متعددی در خصوص سرقت لوازم خودرو و مالخری اموال مسروقه دارند، خاطرنشان کرد:پرونده هردو متهم پس از ارجاع به مقام قضایی بنا به دستور قاضی پرونده جهت رسیدگی تخصصی تر و کشف سایر جرایم متهمان در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها