پیشخوان

جاذبه های گردشگری شرق تهران

با توجه به رشد روز افزون طبیعت گردی در کشورمان به خصوص در شهرهای بزرگ مثل تهران و البته مدیریت سفر این گروه از علاقمندان به طبیعت درتعطیلات چند روزه ، کتاب جاذبه های گردشگری شرق تهران می تواند به عنوان بهترین کتابچه راهنمای گردشگری برای طبیعت گردان تهرانی باشد،
کد خبر: ۵۱۸۹۸۶

هرچند این کتاب صرفا به جاذبه های شرق تهران پرداخته اما نکته بسیار مثبت این کتاب برای خوانندگان این است که طبیعت گردی شرق تهران فقط لواسانات و مناطق اطراف آن نیست بلکه می توان مناطقی با همان ویژگی طبیعی و آب و هوایی را برای گلگشتی جذاب توسط این کتاب یافت و به آنجا بار سفر بست. از این رو چمدان این شمار مطالعه این کتاب مفید را به شما علاقمندان سفر و طبیعت گردی توصیه می کند.

 

 

 

 

 

 

 

Cross country travel Guide

مجله کراس کانتری دوماهنامه ای آمریکایی و کاملا تخصصی برای گردشگران ماجراجوست که به تازگی به زبانهای ژاپنی و چینی هم منتشر می شود.

کراس کانتری اطلاعات کاملی از 20 مقصد گردشگری هوایی را در قالب مطالب خواندنی برای علاقمندان و گردشگران ماجراجو به رشته تحریر در آورده است. این مجله در شماره دوم خود بیشتر به معرفی سایت های پروازی رایگان در قاره های مختلف جهان پرداخت و 25 سایت رایگان پروازی در این مناطق برای علاقمندان معرفی کرده و از امکانات ویژه آنها نوشته است که خواندنی ترین مطلب این شماره مربوط به پروازی کاملا ایمن بر فراز هیمالیاست . در عین حال این مجله به معرفی آموزشگاهها و البته ابزار و لوازم جدید اینگونه گردشگری نیز پرداخته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها