سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد، رژیم اشغالگر هنوز به صورت قطعی پاسخ خود را در خصوص آتش بس به مسئولان مصری اعلام نکرده است، به همین دلیل مقاومت ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۵۱۷۳۹۸

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "فوزی برهوم" تأکید کرد: موشکهای رژیم اشغالگر همچنان منازل، خودروها و کودکان را هدف قرار می دهد؛ به همین دلیل مقاومت باید ادامه یابد تا اشغالگران به همه شروط مقاومت تن دهند.

وی ادامه داد: آتش بس به معنای آن است که معادله ای جدید بر دشمن صهیونیستی تحمیل شود؛ و دشمن جرأت ریختن خون فلسطینی ها را نداشته باشد.

فوزی برهوم اظهار داشت: جنبش حماس تحت فشار قرار ندارد، بلکه اکنون در حال وارد کردن ضرباتی سهمگین بر دشمن است.

خبر دیگر حاکی است رژیم اشغالگر امروز دو بار منزل "عصام الدعالیس" مشاور "اسماعیل هنیه" را در منطقه "النصیرات" هدف قرار داد، و آن را کاملا با خاک یکسان کرد.

رژیم اشغالگر همچنین امروز چندین بار ساکنان اردوگاه "المغازی" را هدف قرار داد.

مقاومت فلسطین با نفوذ به پخش ماهواره ای دو شبکه تلویزیونی رژیم اشغالگر، این رژیم را از حمله زمینی به غزه برحذر داشت.

العالم همچنین گزارش داد، نیروهای سایبری گردان های "شهید عزالدین قسام" با هک کردن پخش ماهواره ای شبکه های 2 و 10 رژیم اشغالگر که بیش از سایر شبکه های این رژیم به پخش تحولات تجاوز نظامی به غزه می پردازند، به این ارتش رژیم هشدار دادند که در صورت حمله به غزه، منهدم خواهد شد.

گردان های قسام، پس از هک کردن این شبکه ها، تصویری از یک تانک مرکاوای این رژیم را در میان شعله های آتش و دود پخش کرد. این تانک رژیم صهیونیستی قبلا در حملات گردان های قسام منهدم شده بود.

گردان های قسام همراه با پخش زنده این تصویر از شبکه های رژیم اشغالگر، این پیام را روی تصویر پخش کرد که " اگر به غزه حمله کنید ، این اتفاق برای شما خواهد افتاد. "

هک کردن شبکه های رژیم اشغالگر، دقیقا پس از مصاحبه " محمد ضیف " فرمانده کل گردان های قسام و تهدید زره پوش های رژیم صهیونیستی از نزدیک شدن به غزه صورت گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها