مجموعه داستانی چای و زندگی در 26 قسمت 30 دقیقه‌ای به کارگردانی علی حلوی و تهیه کنندگی رضا سیف پور در صدا و سیمای مرکز گیلان درحال تولید است.
کد خبر: ۵۱۴۱۸۰

به گزارش روز چهارشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌ها، سریال چای و زندگی به مشکلاتی که در یک کارخانه چای رخ می دهد و چالش هایی که بین کشاورزان و کارگران بوجود می‌آید را به تصویر می کشد.

در این سریال از لوکیشن های مختلف و زیبای باغات چای و کارخانجات در لاهیجان، لنگرود، سیاهکل، کیاشهر و شهر رشت استفاده می شود.

تصویربرداری این سریال از ابتدای مهرماه آغاز شده و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود تا پایان فروردین آماده پخش شود.

در این سریال بازیگرانی همچون محمد علی شابختی، داریوش علی نژاد، علیرضا تاج شهرستانی، وحید محبوب بشری، محمدرضا فتحی، محمد نوری، حسین رفعتی، محمد علی حقانی فر، مرضیه گوهری، مریم دواتگر، فاطمه صفرزاده، سید مرضیه تقیبی، حدیث نیکرو، راحله رحیمی، برنا انصاری، محمدرضا زارعی و زینب شعبانی به ایفای نقش می پردازند.

 عوامل این سریال عبارتند از: نویسنده: علی حلوی ‌/‌ مدیر تصویربرداری: مهدی پژمان ‌/‌ مدیر تولید و دستیار تهیه: محمد فکری ‌/‌ صدابردار: غلامرضا کاظمی ‌/‌ دستیار اول کارگردان: جلال رفیعی مقدم ‌/‌ تصویربرداران: بهروز عاشوری، مسعود عاشوری، داریوش هاتف ‌/‌ طراح گریم: علی کاظمی ‌/‌ گریم: معین فائقی راد ‌/‌ منشی صحنه: فاطمه ساعتی ‌/‌ دستیارصحنه و کارگردان: احمد حیدری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها