حادثه در جهان

وحشت در سالن زیبایی

در پی تیراندازی مردی در یکی از سالن‌های زیبایی فلوریدای آمریکا، چهار نفر کشته و یک نفر روانه بیمارستان شد.
کد خبر: ۵۱۰۷۳۴

در این حادثه که پنجشنبه گذشته اتفاق افتاد، این مرد پس از وارد شدن به یک سالن زیبایی و تیراندازی به سمت چهار زن اقدام به خودکشی کرد.

این مرد سی‌وشش ساله در حالی به این جنایات دست زد که به اتهام خشونت خانگی تحت تعقیب بود.

به گفته سخنگوی پلیس ایالت فلوریدا، دو نفر دیگر از زنان حاضر در این سالن خود را از تیررس مرد مسلح دور و از ساختمان فرار کردند. پلیس فلوریدا با اعلام این‌که در این حادثه یک نفر مجروح شد، گفته است، متهم پس از خروج از سالن به خانه یکی از دوستانش رفت و خود را با ضرب گلوله کشت. ‌‌/‌‌ ایسنا

تصادف زنجیره‌ای 30 خودرو در چین

پلیس چین در گزارشی از برخورد زنجیره‌ای 30 خودرو با یکدیگر در یکی از بزرگراه‌های ایالت هبئی خبر داد.

این 30 دستگاه خودرو به دلیل مه شدید با یکدیگر برخورد کردند و نیروهای آتش‌نشان ایالت هبئی با اعلام این‌که تاکنون تعداد مجروحان و قربانیان احتمالی این حادثه مشخص نشده است،‌ گفتند: تعدادی از این خودروها پس از برخورد با یکدیگر آتش گرفتند.

در پی وقوع این سانحه رانندگی، رفت و آمد خودروها در این بزرگراه مختل شده، اما نیروهای امداد، عملیات امدادرسانی را آغاز کرده‌اند. ‌‌/‌‌ ایسنا

33 کشته در سقوط اتوبوس به رودخانه

در سانحه رانندگی‌ای که در نیجریه اتفاق افتاد یک دستگاه اتوبوس مسافربری به داخل رودخانه‌ای سقوط کرد و 33 نفر جان خود را از دست دادند.

در پی این حادثه پلیس نیجریه اعلام ‌کرد، این دستگاه اتوبوس مسافربری دو روز پیش دچار حادثه شد و به داخل رودخانه سقوط کرد. پلیس نیجریه گفت سه مسافر این اتوبوس جان سالم به‌در برده‌اند.

نیروهای امداد و نجات این کشور با حضور در صحنه تصادف توانستند تنها سه سرنشین آن را که از تنه یک درخت آویزان شده بودند، نجات دهند. ‌/‌ ایسنا

خودروی حامل 12 تابوت دزدیده شد

چند سارق، یک دستگاه خودروی ون را که حامل تعدادی تابوت و جنازه بود، به سرقت بردند.

راننده این خودرو گفت: قرار بود 12 تابوت را به همراه اجساد آنان برای خاکسپاری به محل مورد نظر منتقل کنم، اما پیش از رسیدن من خودروام به سرقت رفته بود. پلیس آلمان با اعلام این‌که تاکنون نتوانسته رد این خودرو را پیدا کند، گفته بود، تلاش می‌شود تا هرچه سریع‌تر این اجساد پیدا شده و به خانواده‌هایشان بازگردانده شود.

بنابر اعلام پلیس آلمان، این متهمان تنها قصد سرقت خودرو را داشته‌ و از محتویات داخل آن خبری نداشته‌اند. ‌/‌ ایسنا

زنی چاقو به جمجمه‌ خود فرو کرد

یک زن چینی به دلیل فرو کردن چاقو به داخل جمجمه‌اش تحت عمل جراحی قرار گرفت و به‌طور معجزه‌آسایی نجات یافت.

پزشکان معالج این زن اظهار کردند: او به‌‌رغم فرو کردن تیغه چاقو به داخل جمجمه‌اش جراحت چندانی ندید.

این زن که از یک بیماری روانی رنج می‌برد، به دور از چشمان خانواده‌اش چاقویی را به جمجمه خود فرود برد و دچار این حادثه شد. خانواده این زن پس از اطلاع از این اقدام، او را به بیمارستان منتقل کردند، اما پزشکان در ابتدا از پذیرفتن او واهمه داشتند، زیرا احتمال می‌دادند در حین عمل، آسیب جدی به جمجمه‌اش وارد شود. پزشکان برخلاف انتظارشان توانستند این زن را در یک عمل جراحی نجات دهند و پس از بهبود یافتن مرخص کنند. /ایسنا

3 کشته و 12 زخمی در ازدحام قطار

ازدحام جمعیت در واگن قطار بین‌شهری در مصر سه کشته و 12 مجروح برجای گذاشت.

براساس تحقیقات اولیه از محل حادثه، این قطار با تعداد زیادی سرنشین و با سرعت بیش از حد مجاز در یکی از ایستگاه‌ها در منطقه کفررماده ترمز کرد و این امر موجب شد مسافرانش دچار سانحه شوند.

اجساد و مجروحان این حادثه به بیمارستان قلیوب منتقل شدند و تحقیقات همچنان ادامه دارد./ واحد مرکزی خبر

پیدا شدن یک جسد پس از 15 سال

مقامات بهداشت شهر لیل فرانسه، جسد مردی را که در سال 1996 مرده بود در یک خانه یافتند.

ماموران سرویس بهداشت و سالم‌سازی شهر لیل به خانه‌ای ظاهرا متروکه در خیابان سن ژاک در بخش قدیمی شهر مراجعه کرده و پس از گشودن در و جستجوی آنجا با جسد مردی مواجه شدند که اسکلتی بیش از آن نمانده بود.

براساس گفته ماموران بهداشت، جسد مرد با لباس خواب روی تختخوابش پیدا شد. درهای اتاق و نیز خانه از درون قفل شده بود.نامه‌هایی که در داخل صندوق پستی باز نشده کشف شد به سال‌های 1996 تا 1997 باز می‌گردد که این مساله می‌تواند نشان از مرگ مرد در 15 سال پیش باشد.

هویت مرد باید تائید شود و ماموران محل را جستجو و انگشت‌نگاری کرده‌اند. براساس نشانه‌ها فعلا مرگ این مرد طبیعی به‌نظر می‌رسد. /جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها