سید محمد خاتمی در دیدار جمعی از نیروهای اصلاح طلب مازندرانی گفت: دنبال "براندازی" و "توطئه" نیستیم، می توان از همین قانون اساسی هم انتقاد کرد، ولی براندازی نکرد.
کد خبر: ۵۰۵۱۸۸

به گزارش، سایت بنیاد باران وی افزود:در دو، سه سال اخیر بعضی از جوانان از اصلاح طلبان ناامید شده اند و میگویند چه چیزی اصلاح شود؟ ما هم می گوییم راهی جز اصلاح طلبی نداریم و براندازی را نمی خواهیم و با کسانی هم که آن را می خواهند رابطه نداریم.

 خاتمی تصریح کرد: بارها گفته ام که حذف اصلاح طلبان و همه منتقدانی که عملاً پای بند قانون اساسی هستند، زمینه دادن به کسانی است که می خواهند اصل انقلاب و جمهوری اسلامی نباشد. جدا کردن نسل جوان از اصلاح طلبان و جلوگیری از ارتباط تشکیلاتی آنان، به نفع حکومت نیست و به زیان همه است.

پاسخ به تسخیر لانه جاسوسی

رسانه های آمریکا، علت حمله به رامین مهمانپرست در جریان سفر به نیویورک را پاسخ آمریکا به واقعه تسخیر لانه جاسوسی در آبان ماه 1358 عنوان کردند.

به گزارش "محدوده"، برخی رسانه های آمریکایی با اشاره به حوادث چند روز پیش مبنی بر حمله چند تن از منافقین ساکن آمریکا به سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران این اقدام آن ها را حرکتی تلافی جویانه در برابر تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دانستند.

این اقدام در حالی صورت گرفته بود که پلیس نیویورک در حفاظت از مهمانپرست بسیار منفعلانه عمل کرد.

ادعاهای رئیس‌جمهور یمن علیه ایران

رئیس‌جمهور انتصابی یمن که جانشین «علی عبدالله صالح» دیکتاتور سابق این کشورشده است، در جدید‌ترین اظهارات ضد ایرانی خود، ایران را به تلاش برای دخالت در امور داخلی یمن، متهم و مجموعه‌ای از ادعا‌ها را علیه ایران مطرح کرده است.

به گزارش «تابناک»،«عبد ربه منصور هادی»،در ادامه ادعاهای خود افزود: ایران با دخالت در امور داخلی یمن، تلاش می‌کند بی‌ثباتی و ناامنی را در کشور ما بگستراند و کشور را به خشونت بکشاند.

وی که در مرکز بین‌المللی «وودرو ویلسون» در واشنگتن سخنرانی می‌کرد، گفت: ایران خود را به عنوان یک قدرت منطقه‌ای جا زده و تلاش می‌کند روز به روز بر نفوذ خود در منطقه و به ویژه در کشور یمن بیفزاید.

 قانون را دور زدند

رئیس دیوان عدالت اداری  تصریح کرد: آقایان قانون را دور زدند و صندوق را به سازمان تبدیل کردند و شرایط آن را هم تغییر دادند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام منتظری درباره چگونگی اجرای حکم دیوان عدالت در خصوص مرتضوی با وجود ابقای وی در سازمان تامین اجتماعی، خاطرنشان کرد: حکم دیوان عدالت اداری که درباره نقض تصمیم وزیر بود، اجرا شد اما آنان از طریق تغییر اساسنامه تامین اجتماعی و تبدیل صندوق به سازمان توانستند قانون را دور بزنند.

گزینه اصلاح‌طلبان

محمدعلی نجفی به‌عنوان گزینه قطعی و اجماعی اصلاح‌طلبان برای انتخابات آتی تا این لحظه مطرح است.

به گزارش رجانیوز، اصلاح‌طلبان برای کاندیداتوری محمدعلی نجفی در انتخابات آتی ریاست جمهوری به اجماع رسیده‌اند.
 
طیف نزدیک به عبدالله نوری، حزب کارگزاران سازندگی و طیف منتسب به سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور پیشین ایران در آخرین رایزنی‌های خود تا این لحظه، محمدعلی نجفی وزیر اسبق آموزش و پرورش را بهترین گزینه برای نامزدی انتخابات پیش‌رو از جانب اصلاح‌طلبان دانسته‌ و بر حمایت از وی اجماع کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها