سرسپردگی گروهک تروریستی منافقین به دشمنان ملت ایران آنقدر مفتضحانه است که واکنش ضد انقلاب خارج نشین را نیز در پی داشته است.
کد خبر: ۵۰۴۹۰۶

به دنبال حذف گروهک منافقین از لیست گروهای تروریستی توسط وزارت امور خارجه آمریکا و اظهار مسرت این گروهک، سایت ضد انقلابی بالاترین در مطلبی با عنوان «نوکر مادام العمر» نوشت:مجاهدین خلق«منافقین» زمانی‌ نوکر صدام دیکتاتورمعدوم عراق شدند، اکنون هم از خوشحالی‌ در پوست خود نمی‌گنجند، چون آمریکا آنها را لیست تروریست‌ها درآورده است و می توانند نوکری آمریکا را بکنند. انگاربعضی‌‌ها نوکر مادام العمرهستند و اگر بدون ارباب بمانند دق می‌کنند.

عقب‌نشینی مفتضحانه

روزنامه فایننشال تایمز در شماره امروز خود در اینترنت در مقاله‌ای به قلم "توبیاس باک" نوشت: سخنرانی نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل حاوی یک عقب نشینی تاکتیکی مفتضحانه خیره کننده بود.

نخست وزیر اسرائیل نموداری مضحک را باز کرد که یک عکس کاریکاتوری از بمب را با فتیله در حال سوختن نشان می‌داد. نتانیاهو سپس یک ماژیک قرمز بیرون کشید و خط قرمز کلفتی زیر گلوگاه بمب کشید. این عکس به طنز سایت‌ها تبدیل شده است.

واکنش‌ها به نطق نتانیاهو (و بویژه نمودارش) متفاوت بود. سخنرانی نتانیاهو هنوز به پایان نرسیده بود که نخستین مطالب طنز در صفحات توئیتر و به شکل مقایسه نمودار او با تصاویر بمب‌های شخصیت‌های معروف کارتونی ظاهر شد.

"جفری گولدبرگ" وبلاگ نویس و روزنامه نگار نوشت: چرا او یک عکس کارتونی از بمب را در مجمع عمومی سازمان ملل نشان داد؟ او به هوش مخاطبان خودش توهین کرد.

"یوئل گوزانسکی" پژوهشگر موسسه مطالعات امنیتی ملی در تل آویو گفت: اگر به دنبال یک عنوان خبر باشید‌، این است: "نتانیاهو  از جنگ با ایران عقب کشید".

گزینه کروبی برای ریاست جمهوری

مهدی کروبی در پیامی به سران جبهه دوم خرداد از آنان خواسته تا روی گزینه  حداکثری سرمایه گذاری کنند.

به گزارش سایت مشرق، کروبی در این پیام خواستار معرفی سید حسن خمینی به عنوان گزینه مطلوب و حداکثری اصلاح طلبان شده است.

از سوی دیگر جامعه روحانیت مبارز اقدام به تشکیل کمیته ای جهت بررسی آرایش انتخاباتی جریان های سیاسی و وضعیت کاندیداهای ریاست جمهوری کرده است. این کمیته موظف است کاندیداهای مطلوب را جهت تصمیم گیری نهایی به جامعه روحانیت معرفی نماید.

پارلمان اصلاحات

سعید حجاریان در جلسه ای بر ضرورت تشکیل پارلمان اصلاحات تاکید کرده و گفته است:"پارلمان اصلاحات یک ضرورت انکار ناپذیر است که این دستاوردها را خواهد داشت:1-شبکه اجتماعی اصلاح طلبان شکل می گیرد.2-هزینه فعالیت سیاسی برای سران اصلاحات کاهش پیدا کرده و بیش از 300 عضو پارلمان درگیر کار سیاسی و مبارزه خواهند شد.3- پارلمان اصلاحات نماد ملی و کشوری پیدا کرده و از حالت مرکزنشینی و نسخه نویسی خارج می شویم .4-ویترین فعالیت سیاسی ما از وضعیت رادیکال به دمکرات منتقل می شود.

رامنی: حمله به ایران ضرورتی ندارد

«میت رامنی»، کاندیدای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز در چرخشی آشکار اعلام کرده، ضرورتی برای حمله نظامی به ایران نیست؛ هرچند وی پیش از این بارها ادعای ضرورت حمله نظامی به تأسیسات هسته‌ای ایران را مطرح می‌کرد.

 به نوشته «تایمز اسرائیل»، وی روز گذشته اعلام کرده گمان نمی‌کند، در نهایت نیازی به استفاده از گزینه نظامی باشد. با وجود این، وی گفته نمی تواند گزینه نظامی را کامل از دستور کار بیرون کند، زیرا نیاز است که ایران تهدید را جدی بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها