سرقت خانوادگی از فروشگاه‌ها

مرد جوانی که با همدستی پدر و برادر همسرش از فروشگاه‌های مختلف در شهرهای استان خراسان رضوی سرقت می‌کرد، به اتفاق همدستانش دستگیر شد.
کد خبر: ۴۹۹۱۱۳

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بیدمشکی در این باره گفت: از چندی قبل گزارش‌هایی مبنی بر سرقت از فروشگاه‌های مختلف در شهرهای نیشابور، فریمان، تربت جام و مشهد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد و با توجه به ترفند سارقان در سرقت‌ها، دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: در ادامه تحقیقات، با تنها سرنخی که از اعضای باند در یک فروشگاه گوشی تلفن همراه باقی مانده بود، پلیس توانست سردسته باند را که جوانی بیست‌وپنج ساله به نام اکبر بود، شناسایی کرده و تحت تعقیب قرار دهد.

سرهنگ بیدمشکی تصریح کرد:‌ بررسی‌های پلیسی حاکی از آن بود که متهم و دیگر همدستانش در نیشابور مخفی شده‌اند که کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به این شهر اعزام شدند و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه اکبر، پدر و برادر همسرش را دستگیر کردند.

وی گفت: اعضای این باند در مراجعه به فروشگاه‌ها با تهیه برگه‌های جعلی تائید خرید از دستگاه‌های کارتخوان، به طرز بسیار ماهرانه‌ای اقدام به سرقت می‌کردند.

تحقیقات از این افراد که احتمال می‌رود در دیگر شهرهای کشور نیز دست به اقدامات مجرمانه زده باشند، ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها