خانواده، سینما و... محور مسابقات تلویزیونی

تلویزیون به «دمای آسایش» می‌رسد

«دمای آسایش»، «بعد چهارم» و سری جدید «چهار، سه، دو، یک» مسابقات جدیدی است که تولید آنها در شبکه‌های مختلف تلویزیون آغاز شده است.
کد خبر: ۴۹۷۵۲۵

شبکه یک سیما قصد دارد مسابقه‌ای را با نام موقت «دمای آسایش» به تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده که تولید سریال‌هایی همچون «شمس‌‌العماره»، «سقوط یک فرشته» و... را در کارنامه دارد، تهیه کند. این مسابقه در 52 قسمت 45 دقیقه‌ای اواخر شهریور کلید می‌خورد.

مسابقه «دمای آسایش» از تولیدات گروه اجتماعی شبکه یک است و در ساختاری متفاوت تولید می‌شود. در این مسابقه خانواده‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند.

قرار است در دمای آسایش خانواده‌ها در شرایط بحرانی قرار گیرند، هر خانواده‌ای که بتواند بهتر و زودتر از شرایط بحرانی خارج شود، برنده مسابقه است.

امیر محمدی، مدیر گروه اجتماعی شبکه یک درباره این مسابقه گفت: در حال حاضر سوالات مسابقه آماده و دکور نیز طراحی شده است.

فراخوان شرکت در مسابقه دمای آسایش شهریور اعلام می‌شود و بعد از آن گروه‌ها انتخاب می‌شوند. محور این مسابقه حدیث معروف «نجات در راستی و درستی است» است.

مسابقه سینمایی در شبکه چهار ادامه دارد

تولید سری جدید مسابقه «چهار، سه، دو، یک» به تهیه‌کنندگی حسین مروی برای شبکه چهار آغاز ‌شد.

مروی درباره سری جدید این مسابقه سینمایی به جام‌جم گفت: در حال حاضر مراحل پیش‌تولید این مسابقه را سپری می‌کنیم. سری جدید این مسابقه به لحاظ فرم و اجرا تغییرات زیادی دارد. قصد داریم در سری جدید سه رویکرد تخصصی داشته باشیم. به همین دلیل سه گروه بازیگری، کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی خواهیم داشت.

مروی با اشاره به این که تولید سری جدید را با موضوع بازیگری آغاز می‌کنیم و متقاضیان شرکت در مسابقه به سه گروه تقسیم می‌شوند، گفت: متقاضیان حضوری در این مسابقه شرکت دارند.

کسانی که علاقه‌مند به شرکت در بخش غیرحضوری هستند، می‌توانند فیلم‌های یک تا دو دقیقه‌ای را که در آنها بازی کرده‌اند به مسابقه بفرستند. فیلم‌ها پخش می‌شود و داوران به بازیگری امتیاز می‌دهند.

مروی اشاره کرد: وقتی فصل کارگردانی هم شروع شود، متقاضیان غیرحضوری می‌توانند فیلم‌های یک تا دو دقیقه‌ای بسازنند و برای داوری به برنامه ارسال کنند. این مساله شامل حال بخش فیلمنامه هم می‌شود.

وی درباره این‌ که آیا قرار است سری جدید مسابقه «چهار از هفت» هم ساخته شود یا نه گفت: ما آمادگی لازم را برای تولید این مسابقه داریم، اما هنوز شبکه چیزی در این باره به ما اعلام نکرده است.

خانه پایانی در مسابقه «بعد چهارم»

شبکه چهار قصد دارد مسابقه دیگری با نام «بعد چهارم» هم تولید کند. تهیه‌کنندگی این مسابقه به‌عهده مجید قره‌گوزلو است و مجید سعادت هم طراح و سازنده مسابقه است.

سعادت درباره این مسابقه به جام‌جم گفت: این مسابقه تلفنی و زنده خواهد بود، اما یک ساختار متفاوت دارد. فضای این مسابقه جدول‌گونه است و با پر شدن خانه‌های جدول کلمه رمز مشخص می‌شود. کلمه رمز کلید رفتن به خانه پایانی و جایزه ویژه است.

وی ادامه داد: این مسابقه سوال‌محور است و در 130 قسمت تهیه می‌شود. به احتمال زیاد برای اواسط مهر یا آبان آماده می‌شود. سوالات مسابقه «بعد چهارم» در همه زمینه‌ها از جمله اجتماعی، فرهنگی و هنری، تاریخی و جغرافیایی است.

آشپزی مهمونی برای شبکه تهران

سعادت درباره پخش مسابقه «ردپا» که از شبکه تهران ادامه خواهد داشت، گفت: مسابقه ردپا در 180 قسمت تولید شده که پخش 40 قسمت از آن مانده است.

علیرضا باغی، تهیه‌کننده مسابقه «گوی طلایی» هم به جام‌جم گفت: پخش این مسابقه ادامه دارد. اگر بخواهیم سری جدید این مسابقه را تهیه کنیم، حتما با تغییرات زیادی همراه خواهد بود. در ارتباط با تغییرات صحبت‌های مقدماتی با مدیران شبکه تهران را انجام دادیم و در حال حاضر مشغول بررسی طرح‌ها هستیم. بعد از رسیدن به یک نتیجه مشخص تولید مسابقه جدید را آغاز می‌کنیم.

علیرضا عاصم یوسفی، تهیه‌کننده مسابقه آشپزی مهمونی به جام‌جم گفت: این مسابقه در 26 قسمت تهیه شده و تاکنون شش قسمت آن پخش شده است. بعد از تمام شدن 20 قسمت باقیمانده سری جدید این مسابقه را در 26 قسمت تهیه‌ می‌کنیم.

پخش مسابقه «برای هم» به تهیه‌کنندگی حسین فردرو نیز که مدتی است از شبکه سه سیما آغاز شده است، ادامه خواهد داشت. اجرای این مسابقه را مسعود روشن‌پژوه به‌عهده دارد.

محمدیان، تهیه‌کننده مسابقه «اتاق فرمان» هم در گفت‌وگو با جام‌جم اعلام کرد پخش این مسابقه تا اواسط مهر ادامه خواهد داشت. حسین عباسی و علی زندی‌فر مجریان مسابقه اتاق فرمان هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها