یک راننده تاکسی لندن در جریان بازی های المپیک 2012 وسیله کسب و کارش را به جای اتاق هتل به افرادی که هنوز در جستجوی محل اقامت در این ایام هستند اجاره می دهد.
کد خبر: ۴۸۹۳۳۲

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از جنتساید، افرادی که هنوز موفق به یافتن محل اقامتی در شهر لندن برای  بازی های المپیک لندن نشده اند اکنون یک فرصت عالی در اختیار دارند :اقامت در یک تاکسی جادار مشهور لندن به جای اتاق هتل.  مسلما کرایه آن از هتل هم ارزان تر بوده و تازه بهتر از خوابیدن در پارک و زیر هوای آزاد است.

دیوید ویکس یک راننده تاکسی لندن شاید فکر خوبی کرده باشد. او وسیله کسب و کارش را به اتاق هتل تبدیل کرده و از 27 ژوئیه تا 12 اوت مدت بازی های المپیک 2012 اجاره می دهد. نرخ اجاره نیز با توجه به اوضاع لندن در این روزها منصفانه است. کرایه هر شب اقامت در تاکسی هتل 50 پوند معادل 63 یورو تعیین شده است. 

ویکس با یک تیر دو نشان می زند. وی نه تنها تعدادی بازدیدکننده خارجی از شهرش را از بی جا و مکانی نجات داده و خاطره خوبی برای آنها باقی می گذارد بلکه در این مدت می تواند کسب درآمد هم داشته باشد.

با توجه به اینکه در این ایام جمعیت لندن به شدت افزایش یافته و نفس خیابان ها از ترافیک بند خواهد آمد ، این راننده تاکسی گرفتار راه بندان های بی وقفه در خیابان های تنگ و باریک لندن شده و از کار و زندگی می افتد.

بنابراین، ویکس تاکسی اش را به اتاق هتل تبدیل کرده تا از کار و کاسبی هم نیفتد. درعین حال، این راننده تاکسی مبتکر برای 15 روز به جای نشستن پشت فرمان تاکسی می تواند از اوقات فراغتش به شیوه ای  دلخواه استفاده کند. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها