یک راننده اتوبوس شهر نیویورک که توانست دختربچه ای را که از پنجره آپارتمانشان سقوط کرده بود روی هوا بگیرد اکنون به یک قهرمان تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۸۸۳۹۹

به گزارش روز چهار شنبه جام جم آنلاین به نقل از لودوفین، استیو سنت برنارد راننده 52 ساله اتوبوس شهر نیویورک عصر دوشنبه در محله بروکلین در مکان مناسب و در زمان مناسب حضور داشت تا فرشته نجات یک دختربچه هفت ساله شود که از پنجره آپارتمانشان سقوط کرد اما استیو در واکنشی معجزه آسا کودک را روی هوا گرفت.

استیو پس از این واقعه در گفت و گویی با شبکه تلویزیونی محلی " NY1" گفت: در آن لحظه که دیدم دختر بچه در حال سقوط است گفتم" پروردگارا کمکم کن که او را بگیرم".

یک فیلم ویدئویی که توسط موبایل به طور تصادفی گرفته شده و از این شبکه تلویزیونی محلی پخش شد ، نشان می دهد دخترک روی کولر گازی بیرون از پنجره طبقه دوم آپارتمان ایستاده و ناگهان در میان فریادهای وحشت افرادی که از پایین شاهد صحنه بودند سقوط می کند و استیو که دقیقا زیر پنجره ایستاده بود او را روی هوا می قاپد.

استیو 52 ساله که پدر چهار پسر است تایید کرد که پس از نجات دخترک گریه کرده است. بازوی او بر اثر فشار وزن دختربچه مجروح شده است.

به نوشته نیویورک پست، کیلا مک کری دخترک هفت ساله اندکی بعد از اینکه مادرش او را در آپارتمان تنها گذاشت از پنجره خارج شده بود.

این فیلم ویدئویی که استیو را در نقش فرشته نجات کیلا هفت ساله نشان می دهد ، با هم ببینیم. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها