Painkiller در زبان انگلیسی به داروهای آرامبخش گفته می شود ، که مردم برای آرامش اعصاب استفاده می کنند;اما شما گول این معنی را نخورید، چون بازی پین کیلر برخلاف عنوان آن است.
کد خبر: ۴۸۸۲۹

شاید منظور سازنده ها این بوده که اول چندتا قرص آرامبخش دم دستتان بگذارید. بعد بازی پین کیلر را شروع کنید.
پین کیلر، از بهترین های ژانر اکشن اول شخص از نوع بکش برو جلو است. بازی کننده هایی که دوست ندارند هنگام سرگرم شدن در بازی ها فکرشان مشغول باشد، از طرفداران این ژانر هستند.
شاهکار این ژانر هم بازی سام مصمم (Serious Sam)است. بد نیست ابتدا به گرافیک پین کیلر اشاره کنیم ، که مثل سام مصمم از یک موتور سه بعدی بسیار قوی استفاده می کند.
از لحاظ بصری در برابر فارکرای یا دوم 3 شاید کم بیاورد، ولی از لحاظ جزییات و اجرای روان از آنها سر است.
همه مراحل بازی ، هرچه بزرگ باشند و تعداد دشمن در آنها زیاد باشد، بی هیچ مشکلی اجرا می شوند و زمان اجرای آنها کم است.
موسیقی بازی همان چیزی است که باید باشد. هرچند مثل بقیه بازی فقط برای این ساخته شده که روی اعصابتان راه برود، ولی در کل بسیار مناسب حال و هوای داستان است ، اما داستان بازی را بشنوید: بعد از این که شما کشته می شوید، نه به جهنم راهتان می دهند، نه به بهشت.
باید راه بیفتید و یکی یکی حال ژنرال های طبقات مختلف جهنم را بگیرید، تا برسید به لوسیفر بزرگ. چنین داستانی برای شما که عاشق قتل عام موجودات و هیولاهای عجیب و غریب هستید، بهتر از این نمی تواند بهانه جور کند.
اگر مشتاق ملاقات غولهایی هم باشید که دست کم سی چهل برابر شما هستند، معطل نکنید. اگر هم حوصله نگاه کردن میان پرده های داستانی بین مراحل را ندارید مهم نیست. چیزی را از دست نخواهید داد.
چه کسی حوصله دارد این داستان در پیت را دنبال کند؛ چون تاحالا کسی از جهنم برنگشته که برای سازنده های بازی تعریف کند جهنم چه جوری است ، سازنده ها همه خلاقیتشان را به کارگرفته اند تا بی ربط ترین مکانهای ممکن را طراحی کنند.
از سالن اپرا گرفته تا میدان های نبرد جنگ جهانی اول همه جور لوکیشنی در بازی پیدا می شود. انواع و اقسام دشمن ها که به نظر می رسد مانند لوکشین ها به صورت فله ای تولید و به طور رندوم در بازی استفاده شده اند، نتیجه ای جز جالب تر شدن بازی ندارند.
در کدام بازی شما با لشکری از نینجاهای جهنمی در یک سالن اپرا مبارزه کرده اید؛ روند بازی مناسب است. سلاحها به اندازه کافی متنوع هستند و مهمات برایشان پیدا می شود. هر دشمنی را که بکشید می توانید روح او را بگیرید.
این کار خط سلامتتان را زیاد می کند و جمع کردن تعداد معینی از این ارواح سرگردان باعث می شود بطور موقت وارد حالت ویژه ای شوید که می توان لقب ماشین کشتار به آن داد; یعنی چند ثانیه وقت دارید هر کس را که جلوی چشمتان است با قدرت ویژه خود از بین ببرید.
در پین کیلر حتی از ابتدایی ترین حرکات بازی های اکشن ، مانند نشستن و سینه خیز کردن یا حتی پر کردن سلاح ، خبری نیست.
پین کیلر هر چیزی را که یک بازی اکشن خوب لازم دارد جمع کرده است. اگر از سام مصمم خوشتان می آید ( کسی هست که اکشن باز باشد و از سام مصمم بدش بیاید؛) حتما پین کیلر را امتحان کنید. معمولا بازی کننده ها کمتر از دو سه بار بازی را تمام نمی کنند.
این را هم اضافه کنید که یک پایان دیگر برای بازی طراحی شده که اصولا در ژانر اکشن اول شخص چنین چیزی بعید است.

سید طه رسولی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها