رئیس جمهوری امریکا، فضای سیاسی حاکم بر واشنگتن را به شکنندگی چهار سال قبل توصیف و به شکست سیاست‌های‌ خود در تغییر جو سیاسی در واشنگتن اعتراف کرده است.
کد خبر: ۴۸۷۸۷۱

به گزارش پرس تی وی، اوباما در گفتگوی ضبط شده با شبکه تلویزیونی سی بی اس که روز یکشنبه( ۲۵ تیر) پخش شد، گفت:" اگراز من بپرسید که چیزی که بیشتر از همه در چهار سال اخیر مرا مایوس کرده، نخواهم گفت که سختی کار یا تصمیم گیری‌ها یا کندی کار بوده است. آن چه مرا سرخورده کرده ، این بوده که نتوانستم جو حاکم بر واشنگتن را تغییر بدهم به طوری که بتواند احساس و خواست واقعی مردم عادی را چه دموکرات، چه جمهوری‌خواه و چه افراد مستقل انعکاس دهد. به نظر من آن‌ها فقط می خواهند که رهبر کشورشان مشکلات‌اشان را حل و فصل کند."

وی همچنین وعده داد تا درصورت پیروزی دوباره در انتخابات، به تلاش‌ها برای بهبود اوضاع نابسامان اقتصادی و بهبود وضعیت قشر متوسط جامعه ادامه دهد.

رئیس جمهوری آمریکا یادآورشد" مهمترین مساله‌ای که ما با آن روبرو هستیم این است که چطور می‌توانیم اقتصادی بنا کنیم که اقشار متوسط در آن قوی و رو به رشد باشند و آن‌هایی که برای کار سخت مصمم هستند بتوانند به سطح قشر متوسط راه یابند."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها