رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یک شرور و دو جاعل پلاک خودرو در محدوده نظام آباد خبر داد.
کد خبر: ۴۸۷۳۳۷

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: با شکایت شهروندان ساکن محدوده نظام آباد در خصوص اقدامات شرورانه یکی از اراذل و اوباش محدوده فوق به نام «امید» و ایجاد مزاحمت برای نوامیس شهروندان، اقدامات ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی برای دستگیری وی آغاز شد.

وی افزود: با تحت نظر قرار دادن پاتوق های این متهم واقع در چهارراه نظام آباد ماموران موفق شدند وی را شناسایی و بازداشت کنند که در بازرسی از وسایل همراه وی دو قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد.

سرهنگ علیرضا محرابی اضافه کرد: هنگام انتقال خودروی متهم به پارکینگ، ماموران متوجه شدند که پلاک خودروی وی جعلی است به نحوی که تشخیص آن برای شهروندان امکان پذیر نبوده و پلیس نیز باید با دقت بالا جعلی بودن آن را تشخیص دهد.

وی گفت: بر همین اساس، در بازجویی های صورت گرفته، متهم اعتراف کرد که پلاک خودرو را در یک تابلوسازی واقع در «سبلان شمالی» جعل کرده است که بلافاصله دستگیری این جاعل نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت برای شناسایی و بازداشت جاعل به محل اعزام شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی اظهارداشت: با اعزام ماموران به محل، دو برادر که در این کارگاه تابلوسازی اقدام به جعل پلاک خودرو می کردند، شناسایی شده و پس از اعتراف به جرم خود برای تحقیقات بیشتر به دادسرا معرفی شدند.

گفتنی است؛ این دو متهم که «رضا» و «وحید» نام داشتند در بازجویی های انجام شده به همدستی با متهم ردیف اول یعنی شرور معروف به «امید» اقرار کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها