دوست دارم با فرهاد مجیدی و مجتبی جباری در راه‌آهن کار کنم

دایی: همیشه سالم زندگی کرده ام

پس از یک ماه بلاتکلیفی، سرانجام علی دایی در تمرین راه‌آهن آفتابی شد تا تمرینات این تیم در فاصله 9 روز مانده به آغاز لیگ برتر، سروشکل جدی تری به خود بگیرد.
کد خبر: ۴۸۷۱۸۳

دایی که همیشه خبرساز بوده است، دیروز هم با صحبت‌هایی که در پایان تمرین تیمش انجام داد، در کانون توجه خبرنگاران قرار گرفت. او که در یک تغییر و تحول شبانه، پس از واگذاری راه‌آهن به یک شرکت هواپیمایی و البته استعفای انصاری‌فرد از مدیرعاملی، با مالکان جدید باشگاه برای بازگشت و ادامه همکاری با راه‌آهن به توافق رسیده بود، قبل از هر چیز درباره فرآیند حضور دوباره‌اش در راه‌آهن توضیح داد: من قرارداد دوساله مشروط با راه‌آهن داشتم که ادامه فعالیتم در سال دوم دست خودم بود، اما در جلسه‌ای که با مالکان قبلی داشتم، دیدم شرایط کارکردن مناسب نیست و به همین دلیل تصمیم گرفتم قراردادم را با آنها لغو کنم. آنها به من گفتند تا شهریورماه خبری از پول نیست. من سال قبل این مسائل را شنیده بودم و نمی‌خواستم به هیچ عنوان بار دیگر با چنین وضعیتی کار کنم.

سرمربی راه‌آهن افزود: وقتی بحث مالکان جدید پیش آمد، آنها طی سه، چهار جلسه با من صحبت کردند و تنها یک شرط برایشان گذاشتم و آن هم این بود که اول همه مطالبات بازیکنان و کسانی که از باشگاه طلب داشتند را بدهند. خوشبختانه آنها هم بلافاصله به قول‌های خود عمل کردند و این پروسه پرداخت مطالبات ده روز دیگر هم به طول انجامید.

دایی که کمتر از ده روز برای آماده کردن راه‌آهن زمان دارد، با بیان این‌که تا پنجشنبه (فردا) چهار یا پنج بازیکن جدید جذب خواهند کرد، در مورد حضور نفراتی چون فرهاد مجیدی و مجتبی جباری در راه‌آهن تاکید کرد: باشگاه ما محدودیت‌ مالی دارد، اما اگر ببینیم شرایط مالی آنها خوب است، آرزویم کار کردن با فرهاد مجیدی و مجبتی جباری است. دایی با اشاره به این‌که هیچ مذاکره‌ای با پرسپولیس برای قبول هدایت این تیم نداشته است ، افزود: از همه هواداران پرسپولیس می‌‌خواهم که فقط بازیکنان و مربی خود را تشویق کنند و دنبال حاشیه نباشند؛ چراکه فکر می‌کنم اسم علی دایی برای پرسپولیس حاشیه درست می‌کند. از آنها می‌‌خواهم به هیچ عنوان اسم من را نیاورند و بگذارند خاطرات خوبی که با پرسپولیس داشتم، همچنان زنده بماند.

سرمربی راه‌آهن درباره سوال خبرنگاری که در مورد مطرح شدن نام او در یکی از دادگاه‌های مربوط به اختلاس اتفاق افتاده بود، گفت: علی دایی در این مملکت آنقدر سالم زندگی کرده است که اگر تا الان کوچک‌ترین مشکلی از من پیدا کرده بودند، صد بار آویزانم کرده بودند.

متاسفانه این موضوع‌ را رسانه‌هایی بازتاب می‌دهند که همه می‌دانند به کجا وابسته هستند.

فروزانی به جای گل‌محمدی

پس از تغییر و تحول مدیریتی در باشگاه راه‌آهن از صبح دیروز تمرین تیم فوتبال این باشگاه زیر نظر علی دایی آغاز شد. نکته جالب در این تمرین، حضور محمدرضا مولایی، بدنساز فصل گذشته استقلال بود که روز سه‌شنبه به عنوان بدنساز تیم آلومینیوم هرمزگان در بازی تدارکاتی این تیم مقابل پرسپولیس حضور داشت، اما به ناگهان در تمرین راه‌آهن دیده شد.همچنین کادر فنی راه‌آهن در فصل جدید مشخص شد و قرار است جواد منافی، رضا فروزانی، ژلکو میاچ، محمدرضا مولایی (مربی بدنساز) و بهزاد غلامپور (مربی دروازه‌بان‌ها) دایی را در این فصل یاری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها