حادثه در جهان

78 کشته در سیل روسیه

سیل مهیب در منطقه کراسنودار در جنوب روسیه تاکنون باعث مرگ 78 نفر و آوارگی بیش از یکهزار نفر دیگر شده است. در پی بارش باران‌های سیل‌آسا که از روز جمعه آغاز شد، تمامی معابر شهری این منطقه زیر آب فرو رفته است.
کد خبر: ۴۸۶۳۹۸

رئیس پلیس محلی شهر کراسنودار با اعلام این‌که شمار تلفات سیل در حال افزایش است، گفت: نیروهای امداد با استفاده از بالگرد برای کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان به مناطق سیل زده اعزام شده‌اند.

مقامات محلی اعلام کردند در حال شناسایی قربانیان هستند. همچنین گفته شده است تعدادی از کشته‌شدگان از ساکنان محلی و تعدادی دیگر گردشگر بوده‌اند.

پلیس محلی این شهر نیز برای مقابله با شرایط پیش آمده، کمیته اضطراری تشکیل داد. فرماندار منطقه کراسنودار با استفاده از بالگرد و پرواز بر فراز منطقه در حال ارزیابی خسارت وارده به شهر و ساختمان‌های مسکونی است. طبق گزارش مقامات شهری کراسنودار، 320 ساختمان از جمله یک مهدکودک زیر آب فرو رفته و 1290 نفر آواره شده‌اند. ‌/‌ ایسنا

کشف استخوان‌های 3 کوهنورد پس از 86 سال

دو کوهنورد انگلیسی بقایای جسد سه برادر ناپدید شده را پس از 86 سال در کوهستان‌های ایالت وله سوئیس پیدا کردند.این دو کوهنورد، استخوان جمجمه، پاها و تعدادی از وسایل این سه برادر را در کوهستان‌های سوئیس کشف کردند.

کارشناسان پزشکی قانونی پس از بررسی استخوان‌های کشف شده، اعلام کردند این استخوان‌ها متعلق به این سه برادر کوهنورد است که سال 1926 میلادی برای کوهنوردی به این منطقه رفته و دیگر بازنگشته‌اند.گفته شده است ذوب شدن یخچال‌‌های طبیعی این منطقه موجب کشف اجساد این سه نفر شد و احتمال دارد با گذشت زمان تعداد بیشتری استخوان کشف شود.خانواده این سه مرد پس از اعلام نتیجه پزشکی قانونی گفتند: نگرانی از وضعیت این سه نفر همیشه اعضای خانواده را آزار می‌داد، اما کشف استخوان‌های آنان تا حدودی نگرانی ما را برطرف کرد.

به گزارش روزنامه دیلی میل و به گفته سخنگوی پلیس سوئیس از سال 1926 میلادی تاکنون 280 نفر در کوهستان‌های منطقه ایالت وله ناپدید شده‌اند./ ایسنا

مار پیتون نوزاد آمریکایی را نیش زد

پلیس آمریکا اعلام کرد مار پیتونی پس از وارد شدن به آپارتمانی در ایالت ایلینوی، نوزاد خانواده را نیش زد.

بنا بر اعلام پلیس ایلینوی، این مار پیتون 60 سانتی‌متری در حالی که نوزاد در خواب بود به دور پاهایش پیچید و او را گزید.پدر این نوزاد گفت: از صدای گریه پسرم بلند شدم و دیدم یک مار پیتون بزرگ دور پاهایش حلقه زده است. بلافاصله حیوان را از پاهای پسرم جدا و او را به مرکز درمانی منتقل کردم. هیچ‌وقت تصور نمی‌کردم ماری به این بزرگی وارد خانه شود./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها