به اعتقاد خیلی از گیمر‌ها سری بازی نوا تاکنون گل سرسبد گیم‌لافت برای سیستم عامل iOS و اندروید بوده است.
کد خبر: ۴۸۳۳۶۷

اگر شما هم جزو یکی از گیمر‌هایی باشید که بهترین‌ها را خواستارند، قطعا باید تجربه‌ بازی نوا 3 را به اندوخته‌ خود اضافه کنید. نسخه‌های قبلی نوا از بهترین بازی‌های اکشن موبایل و تبلت‌ها بوده‌اند و حالا نسخه جدید با گرافیک بهتر به دو پلتفرم iOS و اندروید پا گذاشته است.

مدت‌های مدیدی، سری بازی نوا از لحاظ طراحی و قدرت گرافیک فنی، زیر سایه‌ عنوان فوق‌العاده محبوب Halo قرار داشت ؛اما با عرضه‌ بازی‌هایی همچون Shadowgun و Epoch در سال گذشته ـ که همه‌ مخاطبان را انگشت به دهان کرد ـ حال نوبت به نوا 3 رسیده تا به این بازار جانی دوباره ببخشد و همه چیز را یک گام به جلو ببرد. این‌بار Kal Wardin را هیبتی می‌بینیم که بیشتر به قهرمانان Crysis و Gears of war می‌ماند. او در این بازی دوباره با ندای وظیفه خوانده می‌شود تا در یکی از بزرگ‌ترین نبردهای فضایی برای بقای نسل بشر به مبارزه بپردازد.

شکی نیست که مهم‌ترین دلیل گیمر‌ها برای بازی کردن نوا 3، گرافیک خیره‌‌کننده‌ آن خواهد بود،‌ به طوری که این بازی از تمام توان سخت‌افزاری آیفون و آیپد به منظور خلق جلوه‌های بصری تحسین‌برانگیز استفاده خواهد کرد. متاسفانه این بازی عاری از نکات منفی نیست. به عنوان مثال در برخی صحنه‌ها شاهد افت فریم در صفحه نمایش رتینای آیپد جدید هستیم یا در مواقعی Loadingها آن‌قدر طول می‌کشد که بازیکن تصور می‌کند بازی گیر کرده است.از دیگر نکات منفی بازی روی آیپد،کنترل آن است، به‌گونه‌ای که اجرای همزمان چند عمل، مثل پریدن و شلیک کردن یا نشانه‌گیری سریع به سمت دشمنان و حتی switch کردن بین سلاح‌ها در گیر و دار جنگ، کار سختی خواهد بود. مخاطبان این بازی کاملا مشخص هستند: نوا 3 برای آن دسته از طرفداران شوتر اول شخص مناسب است که خواهان یک بازی بزرگ در حد و اندازه‌های کنسول‌های خانگی روی آیفون، آیپد یا دستگاه‌های اندرویدی خود باشند.البته نگران اتمام بازی در حالت تک نفره که حدود چهار تا شش ساعت به طول خواهد انجامید نباشید؛ زیرا تا 12 نفر می‌توانند به طور همزمان در حالت multiplayer با یکدیگر بازی کنند.

بدون اغراق نوا 3 نقطه‌ تعیین‌کننده‌ مرز بین کنسول‌ها و موبایل‌هاست و تجربه یک بازی بزرگ با زیرمایه‌های یک کنسول قدرتمند روی موبایل یا تبلت، بسیار لذت‌بخش خواهد بود. شما چه فکر می‌کنید؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها