مدیر عامل برج میلاد تهران اعلام کرد: ساعات بازدید از برج میلاد تهران به منظور رفاه حال شهروندان در ایام تابستان و با توجه به طولانی بودن روزها، تغییر کرد.
کد خبر: ۴۸۱۸۴۹

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، مدیر عامل برج میلاد تهران گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان و طولانی بودن روزها ساعات بازدید از بلندترین برج گردشگری کشور را از ساعت 10 صبح تا 22 قرار داده ایم تا شهروندان با آسودگی کامل به بازدید از برج میلاد بپردازند.

وی افزود: پیش از این، ساعات بازدید از ششمین برج بلند مخابراتی دنیا 9 تا 21 بود که با توجه به استقبال گردشگران برای تماشای شب های شهرتهران از فراز برج میلاد تهران، مقرر شد در طول ایام تابستان بازدید گردشگران و علاقه مندان از ساعت 10 صبح تا 22 صورت گیرد.

فرزاد هوشیار اضافه کرد: پیش بینی می شود با توجه به افزایش ساعات بازدید، استقبال گردشگران برای بازدید از این برج افزایش چشمگیری داشته باشد،.

به گفته وی، برج میلاد به عنوان سازه ای مدرن و نوپا، مقصدی جدید برای گردشگران به حساب می آید و همه روزه شهروندان تهرانی و گردشگران داخلی و خارجی بسیاری، برای بازدید از آن به برج میلاد می آیند.

«هوشیار» تصریح کرد: اکنون می توان ادعا کرد که برج میلاد به یکی از قطب های گردشگری در شهر تهران تبدیل شده است و تمامی اقشار مردم می توانند از امکانات این مجموعه در طول سال استفاده کنند و از این به بعد شاهد حضور بیشتر گردشگران از اقصی نقاط کشور و حتی گردشگران خارجی خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها