3 زمین‌خوار که با شناسایی املاک بدون صاحب و جعل سند، آنها را می‌فروختند، دستگیر شده و به زمین‌خواری یک‌میلیاردی در کرج اعتراف کردند.
کد خبر: ۴۸۰۲۹۴

به گزارش جام‌جم، 19 فروردین امسال با گزارش مردمی، ماموران از یک فقره زمین خواری به متراژ 1000 متر مربع و به ارزش یک میلیارد تومان آگاه شدند. پلیس آگاهی استان البرز رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد و پیگیری‌ها برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شد.

سرهنگ حمیدرضا گل‌صباحی درباره این پرونده گفت: تحقیقات نشان می‌داد 3 نفر به نام‌های مصطفی، حمید و مجید، پس از شناسایی زمین بدون صاحبی به مساحت 1000 مترمربع در منطقه باغستان کرج، با جعل اسناد و مدارک، قصد فروش آن را داشته‌اند که مسوول اداره ثبت اسناد و املاک به جعلی بودن سند مالکیت مشکوک شده و این افراد متواری شدند. رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با شگردهای پلیسی موفق شدند یکی از متهمان را دستگیر کنند و در ادامه متهمان دیگر نیز با کنترل‌های نامحسوس دستگیر شدند.

متهمان به جرم خود اعتراف و عنوان کردند به دلیل فوت صاحب ملک و بدون استفاده بودن زمین از سال 53 تاکنون، با جعل سند قصد داشتند که زمین مورد نظر را بفروشند.

گل صباحی تصریح کرد: متهمان با تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها