سرخ‌ها در انتظار خلعتبری، نگاه آبی‌ها به انصاری‌فرد

حسینی؛ صید بزرگ پرسپولیس

سید جلال حسینی مدافع ملی‌پوشی که مورد توجه سه باشگاه سپاهان، استقلال و پرسپولیس بود در نهایت پیراهن سرخ را برگزید و با عقد قرارداد یک‌ساله با این باشگاه یکی از مهم‌ترین جابجایی‌های فصل را رقم زد.
کد خبر: ۴۷۹۱۵۳

روز پنجشنبه در شرایطی که علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال وعده داده بود در این روز برای دومین بار و به صورت کاملا جدی با سید جلال حسینی مذاکره خواهد کرد خیلی زود خبر رسید که حسینی با پرسپولیس به توافق نهایی دست یافته و همراه محسن بنگر، دیگر مدافع فصل گذشته سپاهان و حسین ماهینی، مدافع راست فصل گذشته ذوب‌آهن قرارداد خود را امضا مـی‌کننـد.

هر چند این اتفاق به دلیل مخالفت کارلوس کرش سرمربی تیم ملی با ترک اردو از سوی حسینی و ماهینی با هشت ساعت تاخیر و حدود ساعت 19 روز پنجشنبه رخ داد، اما به هر ترتیب این جابجایی یکی از مهم‌ترین نقل و انتقالات فصل بود.

این مهم که در ادامه حضور پررنگ سرخ‌ها در فصل نقل و انتقالات صورت گرفت، با انتقاد محمدرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان مواجه شد.

با این حال محمد رویانیان که علاوه بر سه بازیکن فوق با شهاب گردان، محمد قاضی و مهرداد پولادی هم قرارداد رسمی امضا کرده است، واکنش تندی به انتقاد مدیرعامل سپاهان نشان داد و گفت: باعث تاسف است که رحیمی، در یک برنامه تلویزیونی چنین اظهاراتی مطرح کرده و می‌گوید پرسپولیس این پول را از کجا می‌آورد، باید گفت ریشه هر دو تیم به یک جا وصل است و سپاهان به عنوان قهرمان ایران وقتی فصل گذشته 11 بازیکن جذب نمود، مگر کسی اعتراض کرد؟

رویانیان که تاکنون شش بازیکن لیگ برتری به خدمت گرفته است باب مذاکره را با میلاد زنیدپور هافبک داماش گشوده و در این رابطه به توافقاتی هم دست یافته است، اما به گفته منابع آگاه یکی دیگر از صیدهای بزرگ پرسپولیس پس از بازی ایران و قطر رقم می‌خورد، جایی که قرار است محمدرضا خلعتبری هم سرخپوش شود.

انصاری‌فرد در یک قدمی استقلال، جباری در آستانه جدایی

استقلال هم با قاسم دهنوی هافبک مس کرمان به توافق رسید تا پس از میثم بائو، هاشم بیگ‌زاده و امین منوچهری چهارمین خرید لیگ برتری خود را انجام دهد.

پس از پیوستن حسینی به پرسپولیس، آبی‌ها بار دیگر سراغ امیرحسین صادقی مدافع سابق خود رفته و با این بازیکن هم به توافق رسیدند تا طی امروز و فردا، او و سیاوش اکبرپور شمار خرید‌های لیگ برتری استقلال را به عدد 6 برسانند.

به گفته منابع آگاه در باشگاه استقلال، کریم انصاری‌فرد هم که همزمان پیشنهاد پرسپولیس و سپاهان را نیز در جیب دارد پس از دیدار تیم ملی ایران و قطر آبی‌پوش می‌شود، البته در صورتی که قید ل‍ژیونر شدن را بزند.

شنیده هاحاکی است طی روز‌های آینده یک خبر پر سر و صدای دیگر پیرامون باشگاه استقلال منتشر می‌شود. ظاهرا قلعه‌نویی و جباری تمایلی به همکاری با یکدیگر ندارند و این هافبک ملی‌پوش قصد دارد راهی یکی از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس شود.

گفته می‌شود این اتفاق قطعی است مگر این‌که مدیرعامل باشگاه پیوند اولیه‌ای میان این دو نفر ایجاد کند.

امید توفیقی - گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها