در تازه‌ترین رده‌بندی پینگ‌پنگ بازان جهان

عالمیان 101 پله صعود کرد

در تازه‌ترین رده‌بندی پینگ‌پنگ بازان جهان نیما عالمیان با 101 پله صعود تا رده 301 جهان رسید ولی نوشاد برادر او و نفرنخست ایران با 12 پله سقوط در مکان 90 جهان ایستاد.
کد خبر: ۴۷۸۰۹۲

 نیما عالمیان ملی پوش کشورمان که در مسابقات انتخابی المپیک و تور جهانی چین حضور داشت با این صعود فاصله خود را با 3 بازیکن اول کشورمان کاهش داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ سایت فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز (ITTF) رنکینگ بازیکنان جهان در ماه ژوئن را منتشر کرد.

در میان ورزشکاران کشور نیما عالمیان بیشترین صعود را داشت و موفق شددر رده بزرگسالان تا مکان چهارم بازیکنان ایران در رنکینگ بزرگسالان جهان و در رده بندی امیدها تا مکان 70 بالا بیاید.

در میان بازیکنان مرد این رشته ؛ نوشاد عالمیان نفر نخست ایران با 12 پله سقوط در مکان 90 جهان ایستاد محمدرضا اخلاق پسند کاپیتان تیم ملی بزرگسالان هم که در سه مسابقه اعزامی ایران حضور نداشت با 3پله سقوط در جایگاه 266 قرار گرفت.

همچنین در رده بندی سایت فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز؛ افشین نوروزی که در رقابت‌های تورجهانی چین به مرحله دوم راه یافته بودبا 2 پله سقوط رتبه 280 را به خود اختصاص داد.

 پوریا عمرانی دیگر بازیکن کشورمان که به رقابت‌های انتخابی المپیک و تورجهانی چین اعزام شده بود در رده بندی بزرگسالان با 4 پله سقوط در جایگاه 785 قرار گرفت.

در رده سنی امید ؛ نوشاد عالمیان بدون تغییر همچنان در مکان نهم جهان ایستاده است ولی نیما برادر او با صعوی 36 پله‌ای رده خود تا 70جهان ارتقاء داد  پوریا عمرانی دیگر ملی پوش کشورمان نیز در رده بندی بازیکنان زیر 21 سال جهان با 17 پله سقوط در رتبه 324 ایستاد.

 در میان ورزشکاران زن در رشته تنیس روی میز؛ ندا شهسواری کاپیتان و نفر اول بزرگسالان کشورمان در رده بندی جهانی در این ماه پنج پله سقوط کرد تا در رده 514 قرار بگیرد.

 محجوبه عمرانی دیگر ملی پوش کشورمان نیز با 9 پله سقوط در مکان 569 ایستاد  پریسا صمدی با پنج پله صعود رتبه 675 را به خوداختصاص داد مریم صامت دیگر ملی پوش ایرانی با 2 پله صعود رتبه 735 را از آن خود کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها