علیرضا نادی: سومین سرگروه تیم ملی والیبال در تاریخ مسابقات گزینشی المپیک است. او 31 سال سن و 2 متر قد دارد و اهل تهران است. حدود 100 بازی بین‌المللی دارد و دفاع وسط و سرعتی‌زن تیم ایران و باتجربه‌ترین آنهاست.
کد خبر: ۴۷۷۹۹۰

سیدمحمد موسوی عراقی: بهترین سرعتی‌زن آسیا با 203 سانتی‌متر قد و 24 سال سن، ستاره تیم ملی کشور ماست که در سطح بین‌المللی توپ می‌زند. موسوی متولد دزفول، عاشق چلوکباب، فیلم‌های اکشن و موسیقی ایرانی است.

فرهاد ظریف:ملقب به کوچکمرد بزرگ با 165 سانتی‌متر، از قد کوتاه‌ترین بازیکنان است که دو سه جایزه بهترین لیبروی آسیا و نوجوانان جهان را در کارنامه دارد. این بازیکن 28 ساله مشهدی تنها لیبروی تیم ملی ایران است.

امیر غفور: با 203 سانتی‌متر قد و 20 سال سن، پدیده جدید والیبال ایران است. او که در مسابقات نوجوانان جهان در ونیز ایتالیا گل کرده است، اگر از مصدومیت کتف رها شود، امید اول تیم ملی برای زدن توپ‌های پشت خط یک‌سوم است. غفور اهل کاشان و همشهری مرحوم سهراب سپری است.

حمزه زرینی: تاراس بولبای تیم ملی با ظاهری خشن و دلی نرم، 26 سال دارد و با 198 سانتی‌متر قد پست 4 تیم ملی را در حیطه خود دارد. او از تجربه‌‌داران تیم ملی است که اگر راه بیفتد، چون سیل خروشان به پیش می‌تازد.

پوریا فیاضی: 19 ساله؛ 195 سانتی‌متر قد، دریافت‌‌کننده قدرتی است که جایزه بهترین زننده سرویس جوانان جهان را در ویترین افتخارات خود دارد. او جوان‌ترین داماد والیبال ایران است که با مهتا محمدی عضو تیم ملی دختران ازدواج کرده است.

میرسعید معروف: متولد ارومیه با 25 سال سن و 189 سانتی‌متر قد، نبض تیم ملی را در دست دارد و او پاسوری چیره‌دست است که دوباره به تیم ملی برگشت تا جبران مافات کند. معروف که از جمع تیم‌های اروپایی هم خواهان دارد، خواهرزاده برادران سیدعباسی ـ نوبخت و جهانگیر است که از مربیان فعال بین‌المللی کشورمان محسوب می‌شوند.

مهدی مهدوی: پاسور خوش‌اخلاق و فداکار، 27 سال دارد و جزو متاهلین تیم ملی است که با 190 سانتی‌متر قد از شهر والیبال‌خیز شهریار می‌آید. او مثل سعید معروف در تمامی رده‌های سنی از نوجوانان و جوانان تا بزرگسالان برای تیم ملی پاس داده است.

فرهاد قائمی: از شهر والیبال‌خیز گنبد است و ما را به یاد کیم‌سی‌جین ستاره شهیر و چپ دست تیم ملی کره جنوبی می‌اندازد. فرهاد که توانایی بازی در دو پست را دارد، با 197 سانتی‌متر قد و 22 سال سن بهترین آبشارزن والیبال جوانان جهان در پونای هندوستان شد.

رضا قراء: از پدیده‌های فروزان لیگ برتر سال 90 یکشبه ره صد ساله پیمود. قراء با 190 سانتی‌متر قد و 21 سال سن در خط پاسور تیم ملی می‌درخشد. قراء و غفور از جوان‌ترین چهره‌های تیم ملی به شمار می‌آیند.

علی مباشری: در دقیقه 90 در ترکیب تیم اعزامی قرار گرفت. مباشری توانایی بازی در دو پست را دارد و به همین دلیل در آخرین دقایق جای مجتبی میرزاجانپور بلند بالا را گرفت. وی اهل اصفهان است.

سعید مصطفی‌وند: از والیبال‌بازان دیار لرستان است و برعکس بیشتر لرها که قدرتی اسپک می‌زنند، وی سرعتی‌زن و مدافع وسط است. مصطفی‌وند سال‌ها از تیم ملی به دور مانده بود، اما در نهایت این‌بار ولاسکو او را بر 3جوان آینده‌دار سامان فائزی، حسن صنوبری و علیرضا جدیدی ترجیح داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها