پلیس میامی اعلام کرد مردی که در خیابان صورت مرد دیگری را خورد و توسط ماموران به قتل رسید، رودی یوجین نام داشته و 31 ساله بوده است.
کد خبر: ۴۷۷۳۵۵

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از فرانس سوار، یک سخنگوی پلیس میامی گفت: این مرد 31 ساله و نامش رودی یوجین است و ما هم اکنون در انتظار گزارش های دقیقتری از کارآگاهان خود در مورد سوابق این مرد هستیم .

اما در این میان رسانه های محلی میامی عکس رودی یوجین و اطلاعات بیشتری را در مورد این حادثه آدمخواری که در حاشیه یک بزرگراه پرتردد میامی رخ داد ، منتشر کردند.

آدمخوار میامی دارای سوابق جزایی مانند فروش مواد مخدر بوده اما هرگز در گذشته دست به چنین اعمال وحشیانه ای نزده بود. وی ازدواج کرده اما پس از یک سال ونیم  به دلیل رفتار خشونت بار همسرش از او جدا شده است.

در گفت و گوی یک رسانه محلی با همسر سابق رودی، وی گفت: من از رودی که با او در دوره دبیرستان آشنا شده بودم به دلیل رفتار خشونت بارش طلاق گرفتم و از سال 2007 دیگر او را ندیدم. نمی خواهم بگویم که او مشکل روانی داشت اما بی وقفه احساس می کرد که از سوی دیگران مورد آزار قرار می گیرد. 

رسانه های محلی گزارش دادند: مرد آدمخوار کاملا برهنه بوده و بیش از 75 درصد گوشت صورت قربانی خود را خورده که  پلیس سر رسید و در حالی که قطعات گوشت را می بلعید به ضرب گلوله پلیس درجا کشته شد.

شاهدان عینی  جزییات هراس آور این واقعه را برای رسانه ها بازگو کرده اند. آنها دیدند که آدمخوار خود را به روی قربانی انداخت و شروع به خوردن گوشت صورت او کرد .

یک عابر تصریح کرد: شاهد صحنه یک فیلم وحشت آور به شکل زنده بودم. به مرد گفتم که از این کار دست بردارد اما او بی اعتنا  به خوردن گوشت مرد دیگر ادامه داد.

 زمانی که مامور پلیس به او اخطار کرد  که عملش را متوقف کند ، مرد در حالی که قطعه ای گوشت در دهانش بود سرش را بلند کرد و مانند حیوانی غرید، آنگاه دوباره به سوی قربانی اش هجوم برد و به خوردنش ادامه داد. مامور پلیس در آن هنگام به سوی او شلیک کرد و آدمخوار در جا کشته شد .

قربانی که هنوز زنده است به بیمارستان انتقال یافته اما وضعیتش وخیم است. او یک مرد بی خانمان بوده که اغلب به یک خوابگاه افراد بی خانمان در نزدیکی محل حادثه می رفته است. هویت قربانی هنوز فاش نشده و مشخص نیست چگونه با رودی یوجین آشنا شده بود.

در عین حال، آرماندو آگیلار یک رییس پلیس محلی گفت: رفتار وحشیانه آدمخوار مشخصه های سندرم میل به جنایت ناگهانی است که ناشی از مصرف  مواد مخدر شیمیایی مانند "ال اس دی" است.

وی تاکید کرد: معمولا وقتی فردی همه لباس هایش را در می آورد و دست به اعمال بسیار خشونت بار می زند نشانه بحران میل به جنایت به دلیل "اووردز" ( مصرف بیش از حد) مواد مخدر شیمیایی است که ما تصور می کنیم در این مورد ماده مخدر یک نوع "ال اس دی جدید" بوده است. در این هنگام فرد احساس می کند که تمام اعضای بدنش از درون می سوزد.

آگیلار افزود: کالبد شکافی جسد و نتایج سم شناسی نشان خواهند داد که مصرف چه ماده مخدری  چنین جنونی را در این مرد ایجاد کرده بود. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها