تصادف جداگانه سه دستگاه کامیون در تهران و خراسان شمالی، چهار نفر کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند.
کد خبر: ۴۷۳۸۱۸

به گزارش جام‌جم، حادثه اول روز گذشته در بزرگراه آزادگان تهران هنگامی رخ داد که یک دستگاه کامیون خاور از پل بزرگراه آزادگان به پایین سقوط کرد و راننده آن جان باخت.

با گزارش این حادثه به پلیس و ماموران امدادی، آتش‌نشان‌ها با حضور در محل متوجه شدند، یک دستگاه کامیون حامل گازوئیل در پی سقوط از پل واژگون و راننده آن در دم کشته شده است.

در پی واژگونی خودرو، با پخش گازوئیل آن در سطح بزرگراه و ایجاد راهبندان شدید، ماموران آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل با استفاده از جرثقیل خودروی واژگون شده را از آنجا انتقال دادند. با گزارش مرگ راننده خودرو، دستور قضایی برای انتقال جسد به پزشک قانونی صادر شد. تحقیقات پلیس درباره علت حادثه سقوط کامیون آغاز شده است.

مرگ دلخراش دو موتورسوار

حادثه دوم بر اثر بی‌احتیاطی راننده یک دستگاه کامیون کمپرسی در بزرگراه یادگار امام (ره) رخ داد و بر اثر این حادثه دو راکب یک دستگاه موتورسیکلت با سقوط اتاقک کمپرسی به طرز دلخراشی جان باختند.

بنا بر این گزارش، حادثه ساعت 22:30 روز دوشنبه هنگامی رخ داد که راننده یک کامیون کمپرسی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام حوالی بلوار مرزداران یکباره کنترل خودرو را از دست داد و کامیون با یک دستگاه خودروی پراید برخورد کرد و پس از زخمی کردن سرنشینان آن، به مسیر خود ادامه داد.

در پی این حادثه، کامیون پس از برخورد با دو دستگاه خودروی دیگر و انحراف از مسیر بار دیگر با گاردریل برخورد کرد و با جدا شدن اتاقک کمپرسی، حادثه تلخ دیگری به وقوع پیوست. با سقوط اتاقک کامیون، راکبان دو دستگاه موتورسیکلت که در حال عبور از محل بودند، جان باختند.

در پی این حادثه نیروهای امداد با حضور در محل، شش نفر از سرنشینان خودروهای تصادفی را به بیمارستان و اجساد دو موتورسوار کشته شده را نیز با دستور قضایی به پزشکی قانونی انتقال دادند.

کارشناسان راهنمایی و رانندگی پس از بررسی صحنه تصادف اعلام کردند، این حادثه به دلیل سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده 25 ساله کامیون در کنترل خودرو، رقم خورده است. با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه تحقیق ادامه دارد.

برخورد سرویس حامل دختران مدرسه با کامیون

در سومین حادثه رانندگی، در برخورد شدید یک دستگاه کامیون با یک خودروی مینی‌بوس در شهرستان شیروان از توابع خراسان شمالی دو نفر از دانش‌آموزان مجروح شدند و راننده مینی‌بوس نیز جان باخت.

با حضور ماموران در محل حادثه معلوم شد، خودروی مینی‌بوس حامل دختران دانش‌آموز، هنگام دور زدن با یک دستگاه کامیون برخورد کرده است.

با انتقال مجروحان حادثه به بیمارستان، بررسی این حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها