سایت ضد انقلابی بالاترین با انتشار مطلبی با عنوان«معضل و مصیبتی به نام اپوزیسیون خارج نشین» تصریح کرد:این جریان انباشته از بداندیشان و تنها به فکر منافع خود و پر کردن کیسه های خود می باشد و نه چیز دیگری.
کد خبر: ۴۷۱۶۳۴

این سایت  با بیان اینکه اپوزسیون این روزها با ترتب دادن یک باند تحت نامهای مختلف مانند جنبش و شورا و حزب و . . . فقط و فقط به فکر منافع خود بوده می باشد،نوشت: اپوزیسیونی که حاضر به گذشت و فداکاری برای ایران و ملت ایران نبوده و اساسا به تنها چیزی که فکر نکرده و نمیکنند ملک و ملت است .

این سایت همچنین دیکتاتور، باند بازی، بی برنامگی ،عدم تحمل منتقدین، انحصار طلبی و خود محوری را از جمله معضل و مصیبت های اپوزیسیون خارج نشین یاد کرده و نوشته است: اپوزیسیونی که آنقدر خار و خفیف شده و آن قدر کوچک و ذلیل شده که دل در گرو کمک و مساعدت اسرائیل و آمریکا را دارد .

اپوزیسیونی که بزرگان آن فقط به فکر جایگاه و اعتبار و منافع خود و مطرح شدن در رسانه ها ی مثل بی بی سی و صدای آمریکا و . . . بوده و هستند .

درس سارکوزی

نیکلا سارکوزی رئیس جمهور فرانسه پس از شکست در رقابت انتخاباتی بلا فاصله ضمن پذیرش نتیجه انتخابات پیروزی رقیب خود را تبریک گفت که چنین رفتاری می تواند درسی برای برخی چهره های سیاسی کشور ما باشد.

سارکوزی اگرچه در رقابتی نزدیک، کرسی ریاست جمهوری را به رقیب سوسیالیست خود، "فرانسوا اولاند" ، واگذار کرده بود، با لحنی ملایم شکست را پذیرفت و از دامن زدن به آشوب در کشور بحران زده فرانسه خودداری کرد. او با این کار توانست خشم طرفداران خود را که قریب به نیمی از شرکت کنندگان در انتخابات را تشکیل می دادند، کنترل کند.

تدبیری که "میرحسین موسوی" و "مهدی کروبی" به آن تن ندادند و به جای پذیرش واقع بینانه شکست، با کوبیدن بر طبل تقلب، هم میهنان خویش را رنجاندند، شیرینی مشارکت حداکثری را در کامشان تلخ کردند و مملکت را برای ماه ها به تفرقه و اغتشاش کشاندند.

خط دفاعی اسرائیل

دانشگاه تل آویو در گزارشی جدید، عربستان سعودی را آخرین امید و خط دفاعی رژیم اسرائیل و آخرین شانس این رژیم برای حفاظت از منافع سیاسی‌اش در جهان عرب دانسته است.

به گزارش پرس تی وی،دانشگاه تل آویو در گزارش خود آورده است: عربستان سعودی تنها کشوری است که مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستادگی می‌کند و بنابراین ریاض آخرین خط دفاعی تل آویو بر ضد تهران به شمار می‌رود.

در ادامه این گزارش آمده است خاندان آل سعود برای اسرائیل اهمیت زیادی دارد چرا که عربستان سعودی به منظور کاهش نفوذ ایران در کشورهایی مثل یمن، مصر، عراق و لبنان، فعالانه در این کشورها اقدام می‌کند.

علاوه بر این بر اساس نامه‌های الکترونیکی افشا شده از سوی ویکی‌لیکس که در اختیار روزنامه لبنانی الاخبار قرار گرفت، مشخص شد عربستان سعودی با مراجعه به موساد از کمک‌های این سازمان در زمینه "جمع آوری اطلاعات و مشاوره درباره ایران" استفاده کرده است.

دفاع از نام خلیج فارس

شبکه خبری «راشا تودی»، با اشاره به اقدام «گوگل» در حذف نام خلیج فارس از سرویس نقشه‌های خود، در مطلبی واکنش ایران به این موضوع را بازتاب داده است.

 راشا تودی در این مطلب تصریح کرد: اقدام گوگل خلاف اسناد سازمان ملل است که طی آن، «خلیج فارس» به عنوان تنها نام پذیرفته برای این منطقه به تأیید رسیده است.

 در این مطلب همچنین اشاره شده که این بخش از دنیا در تاریخ، همواره «خلیج فارس» نام داشته و ادعای کشورهای عربی در این زمینه وجاهت ندارد.

روایت‌ منتشر نشده از خانه‌نشینی احمدی‌نژاد

آیت الله یزدی از جمله افرادی است که در جریان 11 روز خانه نشینی به دیدار محمود احمدی نژاد رفته است.روایتی که در ادامه می آید، چکیدهای از سخنرانیهای منتشر نشده ایشان درباره  ماجرای خانه‌نشینی آقای احمدی‌نژاد به نقل از هفته نامه پنجره است:

در دیدار با رئیس جمهور خاطرهای گفتم از اختلاف بین امام و آقا در بحث نخستوزیری آقای موسوی؛ و اینکه من به همراه آیتالله جنتی و آقای ناطق نوری که آن زمان وزیر کشور بود، تلاش کردیم این موضوع را با وساطت پیش امام خمینی (ره) حل کنیم.

خدمت امام (ره) که رفتیم، هر کدام صحبتی کردیم و استدلال های خودمان را مطرح کردیم. در آنجا گفتیم که طبق قانون اساسی، این حق قانونی رئیس جمهوری است که نخست وزیر را خودش انتخاب کند. امام (ره) هم در جواب ما گفتند که در شرایط کنونی احساس میکنم اگر سکوت کنم به امت اسلامی خیانت کرده ام. از جلسه که بیرون آمدیم، پیش خودمان گفتیم که این مسئله برای آقای خامنه ای سنگین است و درباره اینکه چگونه این موضوع را به ایشان بگوییم در خانه آقای هاشم رسولی بحث و تبادل نظر کردیم. اما وقتی در ساختمان ریاست جمهوری، آقای خامنه ای را ملاقات کردیم و نظر امام را برای ایشان مطرح کردیم، خیلی راحت گفتند: «به هر حال ایشان امام و رهبر هستند و بحثی و حرفی نداریم» و ذرهای هم حالت انفعال و تاثر به ایشان دست نداد.

بعد برای رئیس جمهور توضیح دادم که: «سیستم حاکمیت ولایت فقیه این است که وقتی ولی امر حرفی را زد باید خواند و عمل کرد.» ... آقای دکتر من واقعاً نگران هستم. شما خدمات زیادی به این کشور داشته اید و پرتلاش بوده و هستید، نگرانم که ختم این پرونده با رودررویی و درگیری با رهبری ختم شود. این واقعا شایسته نیست و حیف خدمات شماست.

در اواخر صحبتهایمان بود که من گفتم: «خدا میداند که من آمده ام برای رضای خدا مشکلی حل شود و هیچ قصد و غرضی ندارم شما به من جواب بده. نگران هستم.» دائماً این عبارت را تکرار کردم.

ایشان نهایتاً گفتند: «شما نگران نباشید. من خودم با آقا صحبت میکنم و موضوع را حل میکنیم.» گفتم: «چگونه حل میکنی؟» گفت: «نهایتا منتهی میشود به اینکه آقای مصلحی استعفا میکند و نفر دیگری می آید و بالاخره به شکلی کنار میآییم.» من واقعاً مایوس شده بودم از این صحبتها. زیرا میدیدم به جایی نمیرسد. خداحافظی کردم و ایشان هم خیلی احترام گذاشتند. احساس کردم که هیچ تغییری در او ایجاد نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها