سایت بی بی سی فارسی با انتشار مقاله ای با عنوان«وداع با پروژه اصلاحات، آشتی با روند اصلاحات»از جنبش سبز به عنوان جریان شورشی نام برد و نوشت:تسلط گرایش شورشی بر جریان اصلاح‌طلب یک شبه صورت نگرفت بلکه در فاصله یکی دو هفته پس از انتخابات ۸۸، تحقق پذیرفت.
کد خبر: ۴۶۹۷۲۸

دراین مقاله آمده است: جنبش سبز، در اساس، حرکتی غیرسازماندهی شده و خودبخودی بوده است که بدون راهبرد مشخص و یا هماهنگی با الگوی اصلاح‌طلبانه توسعه سیاسی شکل گرفت و تداوم یافت.

دراین مقاله همچنین از موسوی و کروبی به عنوان کسانی که در میان جوانان فاقد اعتبار هستند یاد شده است. 

بسیجی خیبرم

به دنبال انتشارنوشته مجتبی واحدی در اعتراض به دعوت مهدی خزعلی به شرکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی خزعلی نیز به وی پاسخ داد:من نمی‌خواهم فرصت‌سوزی کنم، نمی‌خواهم پس از ۳۳ سال بروم آخر صف تحریمیون بایستم، من بسیجی خیبرم، باید نظام و انقلابم را از دست نامحرمان نجات دهم،  روا نیست که بسیجی خیبر کنج خانه نشیند و قهر کند و نامردمان از خانه‌نشینی او شاد شوند.

سایت ضد انقلابی گویا نیوزبه نقل از خزعلی نوشت: سنگر تحریم استحکام ندارد، رجال سیاسی در صف رای ایستاده اند، ما آمده ایم که بگوییم، راه آزادی و دموکراسی از صندوق های رای می گذرد، به رای مردم احترام بگذارید، خیانت نکنید و بس.

مرگ ساختگی  بن لادن

جیمز فتزر، فیلسوف آمریکایی و افسر سابق نیروی دریایی این کشور در گفتگو با پرس تی‌وی تصریح کرد:همه آن چیزی که از صفحه نخست صحنه حمله ساختگی امریکا به محل سکونت بن لادن به دست می‌آید این است که (در جریان این حمله) هیچ کس بن لادن را مشاهده نکرد. در واقع شما چگونه می‌توانید فردی که سال 2001 مرده را یک بار دیگر بکشید؟"


فتزر افزود: واشنگتن به منظور انحراف اذهان عمومی از توجه به "محقق نشدن وعده اوباما در زمینه برچیدن (بازداشتگاه) گوانتانامو، استقرار سربازان امریکایی در پاکستان و بررسی دقیق گواهی ولادت اوباما" حمله ساختگی به محل سکونت بن لادن را مطرح کرد.

این فیلسوف آمریکایی خاطرنشان کرد، این ادعا که جسد بن لادن طبق آیین اسلام در دریا دفن شد "مضحک و غیر منطقی" است.

عقب نشینی غرب

روزنامه لس آنجلس تایمز موافقت آمریکا با غنی سازی اورانیوم در ایران را عقب نشینی واضح آمریکا وغرب ارزیابی کرد.

لس آنجلس تایمز نوشت: مقامات ارشد آمریکا گفته اند اگر دولت ایران با بازرسی های نامحدود و نظارت شدید موافقت کند، ممکن است به ایران اجازه بدهند اورانیوم را تا خلوص پنج درصد غنی سازی کند. اگر این پیشنهاد را همه شش کشور مذاکره کننده با ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی پیشنهاد کرده باشند، این پیشنهاد شروعی خوب خواهد بود.

انتشار اسناد حمایت سیا از دیکتاتور ها

با انتشار اسناد جدیدی، بار دیگر حمایت سازمان های جاسوسی آمریکا (سیا) و انگلیس (MI5 و MI6) از جنایات دیکتاتورهای جهان برملا شد.

به گزارش روزنامه دیلی میل، با افشای شواهدی مبنی بر دخالت مستقیم سازمان های جاسوسی آمریکا (سیا) و انگلیس (ام آی 6) در شکنجه "عبدالحکیم بالحاج" از مخالفان قذافی، بار دیگر حمایت این سازمان ها از جنایات دیکتاتورهای جهان و مشارکت در آنها مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها