جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از افزایش 100 درصدی دستگیری اشرار در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۴۶۴۴۸۵

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، امیر «احمد گراوند» گفت: از 25 اسفند سال 90 ماموران مرزبانی به مدت 18 روز تا 14 فروردین سال 91 در راستای اجرای طرح های نوروزی اقداماتی را در طول نوار مرزی انجام داده اند.

وی افزود: مرزداران در این ایام در راستای برقراری امنیت در مرزها، روزانه با 1400 گشت خودرویی و موتوری در هشت هزار و 755 کیلومتر نوار مرزی، کشفیات چشمگیری را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته اند.

جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی اضافه کرد: در بخش دریایی با انجام روزانه 50 گشت و در مجموع با انجام 994 گشت دریایی و آبی مورد بررسی و تأمین امنیت قرار گرفتند.

وی با اشاره به افزایش 100 درصدی دستگیری اشرار در این مدت، افزود: کشفیات مواد سوختی 25 درصد ، رسیور 17 درصد و مواد مخدر و سلاح به صورت مساوی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده است.

امیر «گراوند» اظهار داشت: در طول نوار مرزی کشور 335 نقطه خلاء مرزی شناسایی شد که طی آن اشرار و افراد مسلح می توانستند به کشور ورود پیدا کنند اما با تشکیل ایستگاه ها در این مناطق پوشش کامل را در مرزها رقم زدیم.

جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی  با اشاره به اینکه کاروان های راهیان نور در ایام نوروز با آرامش و امنیت کامل از یادواره شهدا بازدید کرده اند، افزود: از 1700نقطه مرزی در کشور 2.5میلیون نفر نیز بازدید کرده اند.همچنین 72 هزار تراکت تبلیغاتی، سرکشی از 58 خانواده شهید مرزبانی، سرکشی از 66 خانواده ساعی پرسنل مرزبانی در دستور کار بود.

امیر «گراوند» در ادامه به کشف بیش از 1.5 تن انواع مواد مخدر در هرمزگان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی با تاکید بر فرمایشان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امسال با جدیت بیشتری فعالیت های مرزبانی افزایش یابد، خاطرنشان کرد: با تقویت و اجرای رزمایش دریابانی و همچنین بستن خلاء های مرزی و با استفاده از فن آوری نوین انشاء الله به این مهم دست می یابیم.

امیرگراوند همچنین به افزایش کشفیات 79 درصدی سلاح ، 69 درصدی مشروبات الکلی، هفت درصدی سوخت و 40 درصدی رسیور توسط مرزبانان کشورمان در سال 90 نسبت به سال گذشته، اشاره کرد.

جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی  با تاکید بر اینکه اشرافیت کامل در مرزها برقرار است، تصریح کرد: امسال با برنامه هایی که در پیش رو داریم و با اعتباراتی که برای مرزبانی در نظر گرفته اند با جدیت بیشتر و همت مضاعف کار انسداد مرز را انجام خواهیم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها