پیامک بزنید جایزه بگیرید

شش ماه تخلف نکنید

رانندگانی که در چند ماه اخیر امتیاز منفی کسب نکرده اند می توانند این موضوع را از طریق شماره پیامک 200005 به اطلاع پلیس رسانده و در بهار 91 جایزه دریافت کنند.
کد خبر: ۴۶۰۲۴۶

سردار اسکندر مومنی گفت: از زمانی که جریمه ها اضافه شد در دو ماه گذشته در مجموع رقم کمتری به خزانه واریز شده و آمار تخلف پایین آمده و تعداد افرادی که دچار تخلف شدن جریمه های آنها افزایش پیدا کرده اما از نظر کمی تعداد متخلفان کمتر شده و پول کمتری در ماه های دی و بهمن به خزانه دولت واریز شده است.

وی گفت: هدف پلیس جریمه نیست و در اوایل سال آینده برای رانندگانی که هیچ تخلفی نداشته اند برنامه ای داریم تا از این رانندگان تقدیر ویژه صورت گیرد که این تقدیر در فروردین یا نهایتا اردیبهشت سال آینده صورت می گیرد.

رییس پلیس راهور افزود: طرح تشویقی دیگری نیز وجود دارد که با اجرای آن اگر راننده متخلفی با هر اندازه امتیاز منفی شش ماه تخلف نکند نمرات منفیشان ببخشیده می شود.

وی گفت: برای حذف نمرات منفی هم خود راننده می تواند این موضوع را اعلام کند و هم ما از طریق دیتایستی پایگاه داده ای که در اختیار داریم که این موضوع را بررسی می کنیم.

سردار مومنی خاطر نشان کرد: شماره پیامکی 20005 در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و آنها از طریق این پیامک می توانند خود را به عنوان نمونه معرفی کنند.(باشگاه خبرنگاران جوان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها