آتش‌سوزی وسیع پس از شورش در زندانی در هندوراس بیش از 270 کشته برجای گذاشت. به گزارش رویترز، درپی شورش در زندان شهر کومایاگوا در 75 کیلومتری تگوسیگالپا، پایتخت هندوراس بخش وسیعی از این زندان آتش گرفت.
کد خبر: ۴۵۷۹۰۹

به گفته مقامات این کشور، در این آتش‌سوزی بیش از 270 نفر از مجموع 800 زندانی این مرکز کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شده‌اند.

ماموران آتش‌نشانی می‌گویند زندانیان خشمگین از ورود گروه‌های اطفای حریق به داخل زندان جلوگیری کرده‌اند و این اقدام سبب افزایش شمار تلفات شده است.

میزان مرگ و میر بر اثر درگیری‌های خشونت‌بار بین باندهای تبهکار در هندوراس بیش از هر کشور دیگری در جهان است.

2 خواهر، برادر بی‌ادبشان را کشتند

پلیس هند 2 خواهر را به اتهام قتل برادرشان دستگیر کرد. به گفته پلیس هند، این دو متهم پس از دستگیری به پلیس گفتند به دلیل رفتار‌های بی‌ادبانه و نامناسب برادرشان، او را اتفاقی به قتل رسانده‌اند.

یکی از این دو متهم در بازجویی و دفاع از خود گفت: برادرم پس از بازگشت به خانه به دلیل مصرف موادمخدر حال خوبی نداشت و قصد درگیری با من و خواهرم را داشت که ما برای پایان دادن به این اوضاع، خانه را ترک کردیم و پس از چند ساعت بازگشتیم. وی گفت: وقتی برگشتم برادرم با ما درگیر و به من و خواهرم حمله‌ور‌ شد. ما هم برای دفاع از خودمان ناخودآگاه ضربه‌ای به سرش زدیم، اما شدت ضربه به حدی بود که او در دم فوت کرد. / ایسنا

موج سرما در الجزایر 46 قربانی گرفت

موج کم‌سابقه سرما طی یک هفته گذشته در الجزایر دست‌کم باعث مرگ 46 نفر شده است.

به گفته مقامات الجزایر، بیشتر کشته‌شدگان بر اثر استنشاق گاز منواکسیدکربن یا در سوانح جاده‌ای جانشان را از دست داده‌اند. سرما و بارش سنگین برف، شرایط سختی را برای ساکنان مناطق روستایی و کوهستانی ایجاد و مسیرهای ارتباطی به این مناطق را مسدود کرده است. این در حالی است که موادغذایی نیز بسختی به ساکنان روستا‌ها و مناطق صعب‌العبور می‌رسد. / ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها