چهره‌ها و حادثه‌ها

دزدی در استودیو شماره 12

مائده طهماسبی متولد ۱۳۳۶ در بابل است و فوق‌لیسانس تئاتر دارد. وی که از سال ۷۷ به ایران آمده فعالیت خود را در عرصه تئاتر داخل کشور آغاز کرده است.
کد خبر: ۴۵۵۲۹۳

طهماسبی در این سال‌ها، نمایش «گزارشی به آکادمی» از کافکا را کارگردانی کرد و در نمایش‌هایی چون والس مرده شوران (کورش نریمانی)، مده آ (محسن حسینی)، خر از دست رفته (فرهاد اصلانی)، تقصیر (فرهاد آییش)، 32 دقیقه از ماجرا (فرهاد آییش) و کمدی شام آخر (فرهاد آییش) و حالا پنجره‌ها به ایفای نقش پرداخته است. از دیگر کار‌های او بازی در فیلم‌هایی چون مارمولک، ماهی‌ها عاشق می‌شوند، زندان زنان، نورا، اسپاگتی در ۸ دقیقه و سریال باجناق‌هاست.

مائده طهماسبی درمورد مهم‌ترین اتفاقی که در زندگی‌اش رخ داده می‌گوید: سال‌ها پیش برای بازی در تله‌تئاتری در استودیو 12 ضبط داشتیم که کیفم را که شامل تمام محتویات با ارزش زندگی‌ام بود در آن اتاق گذاشتم و پس از اتمام فیلمبرداری زمانی که برگشتم، دیدم کیفم نیست.

او ادامه می‌دهد: یادم می‌آید برای پیدا کردن آن کیف آنقدر آگهی دادم و دنبال پست و کیف بودم که واقعا تا الان که سال‌ها از آن مساله می‌گذرد نه کیف را پیدا کردم و نه کارت ماشین و کارت‌های عابر بانک و دیگر وسایل باارزشی که مجبور بودم المثنای آن را تهیه کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها