رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: برای تسهیل در عبور و مرور و ارایه خدمات ترافیکی به تماشاگران فوتبال، روز پنج شنبه توقف خودرو های شخصی در اطراف ورزشگاه آزادی ممنوع است.
کد خبر: ۴۵۴۶۴۳

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی ضمن تشریح محدودیت های ترافیکی فردا پنج شنبه و جمعه، گفت: با توجه به اینکه  مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال ـ پرسپولیس فردا  پنجشنبه سیزدهم بهمن ماه در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود ، تمهیدات ویژه ای برای تسهیل در تردد تماشاگران در نظر گرفته می شود.

وی با اشاره به اینکه از ساعت 4:30 دقیقه صبح کلیه پارکینگ ها آمادگی جهت پارک وسایل نقلیه را دارند ، تاکید کرد: پارک در اطراف استادیوم با تابلوهای توقف ممنوع مشخص بوده و پارک در این محدوده ها اکیداً ممنوع است.

سردار رحیمی افزود: از تماشاگران درخواست می شود از وسایل حمل و نقل عمومی بیشتر استفاده نمایند و بعد از اتمام بازی نیز در محل پارکینگ در نظر گرفته شده سوار وسایل نقلیه شده و از حرکت به صورت پیاده در اتوبان خودداری نمایند.

وی با تاکید بر اینکه  از پارک تدریجی اتومبیل ها در شانه های حاشیه معابر قویاً جلوگیری می شود، تصریح کرد: ورود کلیه وسائط نقلیه سنگین، کامیون ها و کامیونت ها به داخل پارکینگ ورزشگاه آزادی ممانعت می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: برای تسهیل تردد تماشاگران استان البرز و کرج هماهنگی هایی با شهرداری صورت گرفته که اتوبوس هایی برای انتقال این عزیزان به محل سکونت خود در نظر گرفته شود.

محدودیت های ترافیکی روز جمعه

سردار رحیمی در خصوص محدودیت های ترافیکی روز جمعه چهاردهم بهمن گفت: نظر به اینکه نماز جمعه در دانشگاه تهران با حضور رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای برگزار خواهد شد تسهیلات ویژه ای برای نمازگزاران در نظر گرفته می شود.

وی افزود: از ساعت هفت صبح روز جمعه طرح اجرا و از ساعت 9 صبح تردد در محورهای زیر ممنوع است.

شمال: طول بلوار کشاورز از میدان ولیعصر (عج) تا خیابان کارگر
شرق: خیابان ولی عصر، حد فاصل تقاطع جمهوری تا میدان ولی عصر
غرب: خیابان کارگر، حدفاصل جمهوری تا تقاطع کشاورز
جنوب: خیابان انقلاب، از میدان انقلاب تا تقاطع کشاورز

رییس پلیس راهنمایی ورانندگی تهران بزرگ یادآوری کرد: خیابان جمهوری از میدان جمهوری تا حافظ ، غرب به شرق حرکت جریان دارد.

سردار رحیمی بیان داشت: توقف کلیه وسایل نقلیه در محدوده های زیر ممنوع خواهد بود.

1) بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا تقاطع کارگر، هر دو مسیر.
2) خیابان های واقع در غرب خیابان ولیعصر، حدفاصل خیابان جمهوری تا ولیعصر (عج).
3) خیابان کارگر حدفاصل جمهوری تا بلوار کشاورز.
4) طول خیابان فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز.
5) طول خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز.
6) طول خیابان 16 آذر از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز.
7) طول خیابان طالقانی از تقاطع قدس تا ولیعصر (عج).
8) طول خیابان ولی عصر (عج) از انقلاب تا میدان ولیعصر (عج).
9) خیابان های واقع شده در ضلع جنوبی خیابان انقلاب اسلامی شامل ابوریحان، دانشگاه، رازی، 12 فروردین و منیری جاوید.

سردار رحیمی در خصوص محل های پیش بینی شده برای توقف اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی گفت:

1) سامانه یک: خیابان سپهبد قرنی حدفاصل خیابان طالقانی تا میدان فردوسی در ضلع غربی ـ خیابان انقلاب حد فاصل میدان فردوسی تا خیابان ولیعصر (عج) در مسیر شرق به غرب ـ خیابان آزادی حدفاصل خیابان نواب تا میدان انقلاب در مسیر غرب به شرق.

2) سامانه دو: خیابان جمهوری حدفاصل خیابان فردوسی تا خیابان دانشگاه در مسیر شرق به غرب لاین ویژه ـ جنوب به شمال خیابان دانشگاه حدفاصل خیابان جمهوری تا خیابان انقلاب در ضلع شرقی ـ جنوب به شمال خیابان ابوریحان حدفاصل خیابان انقلاب تا خیابان جمهوری.

3) سامانه چهار: شمال به جنوب خیابان ولیعصر (عج) حدفاصل میدان ولیعصر (عج) تا خیابان انقلاب ـ شمال به جنوب خیابان کارگر حدفاصل میدان انقلاب تا میدان پاستور ـ جنوب به شمال خیابان جمالزاده حدفاصل خیابان جمهوری تا خیابان انقلاب.

4) سامانه 10 : شمال به جنوب خیابان کارگر حدفاصل بلوار کشاورز تا میدان انقلاب ـ جنوب به شمال خیابان جمالزاده حد فاصل خیابان انقلاب تا خیابان نصرت ـ ضلع شمال خیابان آزادی حدفاصل میدان انقلاب تا خیابان دکتر قریب ـ شمال به جنوب خیابان ولیعصر (عج) حدفاصل خیابان نصرت تا خیابان آزادی ـ غرب به شرق نصرت حدفاصل خیابان ولیعصر (عج) تا خیابان کارگر.

5) منطقه شش: جنوب به شمال خیابان کارگر حدفاصل میدان انقلاب تا تقاطع خیابان فاطمی ـ شمال به جنوب خیابان کارگر حدفاصل خیابان فاطمی تا بلوار کشاورز ـ شرق به غرب بلوار کشاورز حدفاصل خیابان کارگر تا خیابان دکتر قریب ـ خیابانهای کلهر و کاوه.

6) منطقه 9: لاین ویژه خیابان طالقانی حدفاصل خیابان شریعتی تا خیابان حافظ ـ شرق به غرب خیابان کریم خان حدفاصل میدان هفتم تیر تا میدان ولیعصر (عج) ـ غرب به شرق خیابان کریم خان حدفاصل خیابان حافظ تا میدان هفتم تیر ـ شمال به جنوب خیابان حافظ از خیابان کریم خان به سمت جنوب ذر ضلع غربی ـ جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج) از میدان ولیعصر (عج) به سمت شمال غرب به سمت شرق بلوار کشاورز حدفاصل خیابان نواب تا خیابان کارگر.

7) مسیرهای جنوب: غرب به شرق خیابان جمهوری حدفاصل میدان جمهوری تا خیابان کارگر.

8) مسیرهای شمال: شرق به غرب خیابان سمیه حدفاصل خیابان سپهبد قرنی تا خیابان حافظ ـ جنوب به شمال خیابان حافظ حدفاصل خیابان سمیه تا خیابان طالقانی ـ غرب به شرق خیابان طالقانی حدفاصل خیابان حافظ تا خیابان سپهبد قرنی.

سردار رحیمی یادآوری کرد: اتوبوس هایBRT مسیر آزادی ـ انقلاب موظف به جابجایی مسافران تا زمان آغاز برگزاری مراسم نماز جمعه بوده و پس از اتمام مراسم نماز جمعه  جهت جابجایی نمازگزاران اقدام خواهند کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: مسیرهای برای استقرار و فعالیت تاکسی های «ون» پیش بینی شده که در این روز حداقل تعداد 500 دستگاه ون و تاکسی مجازند نسبت به انجام خدمات رسانی به نمازگزاران در مسیرهای مشروحه ذیل اقدام نمایند):

1) مسیر شماره 1: خیابان آزادی حدفاصل خیابان نواب تا ضلع غربی میدان انقلاب به صورت رفت و برگشت.

2) مسیر شماره 2: طول خیابان طالقانی در حد فاصل خیابان مفتح تا خیابان ولیعصر (عج) به صورت رفت و برگشت.

3) مسیر شماره 3: طول خیابان انقلاب در حدفاصل خیابان مفتح تا خیابان ولیعصر (عج) به صورت رفت و برگشت.

4) مسیر شماره 4:خیابان ولیعصر (عج) حدفاصل خیابان فاطمی تا تقاطع ولیعصر (عج) ـ بلوار کشاورز به صورت رفت و برگشت.

5) مسیر شماره 5: خیابان کارگر حدفاصل خیابان فاطمی تا ضلع شمالی میدان انقلاب به صورت رفت و برگشت.

6) مسیر شماره 6: خیابان ولیعصر (عج) حدفاصل خیابان جمهوری تا خیابان انقلاب به صورت رفت و برگشت.

7) مسیر شماره 7: خیابان کارگر از ضلع شمالی میدان حر تا ضلع جنوبی میدان انقلاب به صورت رفت و برگشت.

8) مسیر شماره 8: خیابان حجاب حدفاصل خیابان فاطمی تا بلوار کشاورز به صورت رفت و برگشت.

9) مسیر شماره 9: خیابان انقلاب حدفاصل میدان فردوسی (مقابل مترو) تا تقاطع خیابان ولیعصر (عج) به صورت رفت و برگشت.

10) مسیر شماره 10: جابجایی در مسیر حدفاصل میدان هفتم تیر تا تقاطع ولیعصر (عج) ـ بلوار کشاورز به صورت رفت و برگشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها