کیف‌قاپ آدم‌ربا دستگیر شد

سرکلانتر نهم تهران بزرگ از دستگیری کیف‌قاپی خبر داد که در تحقیقات انجام شده به جرایمی چون آدم‌ربایی نیز اعتراف کرده است.
کد خبر: ۴۵۳۹۴۶
 به گزارش پایگاه پلیس، سرهنگ نعمت‌الله طباطبایی در این باره گفت: عصر سه‌شنبه در پی اعلام شکایتی مبنی بر کیف‌قاپی از یکی از شهروندان تهرانی، ماموران گشت انتظامی برای بررسی و دستگیری متهم به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از تحقیقات و به دست آمدن چهره فرضی متهم، محل‌هایی که احتمال حضور و مخفی شدن متهم می‌رفت تحت نظر قرار گرفت و سرانجام این فرد که محمد نام داشت، شناسایی و در محله افسریه بازداشت شد.

طباطبایی افزود: با انتقال متهم به کلانتری محل و انجام تحقیقات مشخص شد وی یکی از سارقان سابقه‌دار کیف‌قاپ است که تاکنون ده‌ها شکایت از وی به کلانتری‌های زیرمجموعه سرکلانتری نهم ارجاع شده است و مأموران در تعقیب وی بوده‌اند.

سرکلانتر نهم تصریح کرد: در بازرسی از وسایل همراه متهم گاز انبر، چاقو و تعدادی وسایل مسروقه کشف و ضبط شد که به همراه متهم به پایگاه نهم پلیس آگاهی انتقال داده شدند.طباطبایی به این نکته اشاره کرد که متهم در بازجویی‌ها به 10 فقره کیف‌قاپی و 2 مورد آدم‌ربایی و سرقت لوازم خودرو و تهدید مالباختگانی که هنگام سرقت در برابر او مقاومت می‌کردند اعتراف کرد که با دستور قضایی تحقیق از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها