هاپکینز در تلویزیون

آنتونی‌ هاپکینز، بازیگر اسکارگرفته 74 ساله سینما هنوز هم پرکار است. وی که برای سال جدید میلادی فیلم «360» را روانه پرده سینماها می‌کند، هم‌اکنون مشغول بازی در فیلم سینمایی تلویزیونی «همینگوی و فونتس» است و قرارداد بازی در 5 فیلم سینمایی دیگر را نیز امضا کرده است.
کد خبر: ۴۵۰۹۲۰

هاپکینز در درام اجتماعی و شرح‌حال‌گونه همینگوی و فونتس در نقش ارنست همینگوی، نویسنده سرشناس عالم ادبیات بازی می‌کند. خط اصلی قصه فیلم در ارتباط با آشنایی این نویسنده با جورجیو فونتس است. به گفته نویسندگان و تاریخ‌شناسان، فونتس الهام‌بخش همینگوی برای نگارش رمان معروف و بین‌المللی «پیرمرد و دریا» بود.

جورجیو فونتس، کاپیتان کشتی بود و گفته می‌شود شخصیت اصلی قصه این رمان شباهت خیلی زیادی به وی دارد. نقش فونتس را در این فیلم سینمایی تلویزیونی اندی گارسیا، بازیگر کوبایی‌تبار سینما به عهده دارد. این بازیگر در عین حال، کارگردان این پروژه تلویزیونی هم است. هاپکینز که سال قبل اکشن کمیک‌استریپی و ابرقهرمانانه «تور» را با فروش بالا روی پرده سینماها داشت، قرار است در یک فیلم سینمایی تلویزیونی دیگر هم به نام «تصحیح» بازی کند. این فیلم تلویزیونی برای سال 2013 آماده پخش می‌شود و نوآ بامباخ، فیلمساز غیرمتعارف سینما‌ آن را بر اساس قصه نوول جاناتان فرانزن کارگردانی خواهد کرد. این فیلم حال و هوایی درام دارد. هاپکینز هفته قبل فیلم «شکست» را روی آنتن سیمای جمهوری اسلامی ایران داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها