دقت،هوشیاری و احتیاط یک شهروند و همچنین حضور بموقع پلیس باعث شد 2 مرد که سودای سرقت از یک طلافروشی را در سر پرورانده بودند،در اجرای نقشه‌شان ناکام شوند و به دام بیفتند.
کد خبر: ۴۵۰۳۴۸

چندی قبل، شب‌هنگام که خیابان‌ها خلوت و همه جا ساکت و آرام بود، یکی از شهروندان استان زنجان هنگام عبور از خیابان، صدای مشکوکی را شنید که از یک مغازه به گوش می‌رسید. او بعد از دقت کردن فهمید 2 نفر داخل مغازه با پتک به جان گاوصندوق افتاده‌اند و در تلاش هستند تا آن را باز کنند. این شهروند که مطمئن بود شاهد یک صحنه دزدی است، به این فکر افتاد که هرچه زودتر باید پلیس را از این واقعه مطلع کند و مانع رسیدن سارقان به خواسته‌شان و فرار از صحنه جرم شود.

در همین میان یک خودروی گشت پلیس از دورنمایان شد و شهروند هوشیار بسرعت خودش را نزد آنها رساند و هر آنچه را که دیده بود، شرح داد. به این ترتیب، ماموران نزدیک رفتند تا ببینند ماجرا از چه قرار است آنها فهـــــمیدند عـــــلاوه بر 2 سارق، متهمان دیگری هم بیرون مغازه کشیک می‌دهند تا مانع دستگیری همدستان‌شان شوند. ماموران بسرعت وارد عمل شدند و دزدان با مشاهده پلیس پا به فرار گذاشتند. آنها اگرچه موفق شدند بگریزند، ولی در ارتکاب دزدی ناکام ماندند. در واقع هوشیاری و احتیاط آن شهروند باعث شد نتوانند نقشه‌شان را با موفقیت پیش ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها