کد خبر: ۴۴۵۷۴۰

یکی از بهترین شیوه‌ها برای موفقیت بیشتر، همراهی با سایر اعضای خانواده است. همیشه اعضای یک خانواده باید درباره مسائل مختلف با هم صحبت کنند و ‌تصمیم نهایی را‌ بگیرند. چندان تفاوتی هم ندارد موضوع مورد بحث چیست؛ رفتن به رستوران و صرف شام، مسافرت‌های خانوادگی، رفتن به سینما و تئاتر، خرید خانه، تغییر مکان و... در هر موضوعی همه افراد خانواده باید در تصمیم‌گیری‌ها شرکت داشته باشند.

بنابراین شما هم باید سعی کنید با رفتارتان به سایر اعضای خانواده نشان دهید نظرات آنها برای شما مهم است.

در ضمن، خیلی خوب است که همیشه چند ساعتی در هفته با هم باشید و زمانی را برای بودن کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. البته می‌توانید گاهی هم این ساعت‌ها را در محیطی بیرون از خانه بگذرانید تا این اوقات، خسته‌کننده نبوده و تنوع داشته باشد. البته لازم نیست پول زیادی هم خرج کنید.

به طور حتم می‌توانید چند روزی به سفر بروید یا صدها کار مختلف دیگر انجام دهید که همگی هزینه زیادی برای شما دارد، اما کارهایی ارزان‌ و حتی رایگان نیز وجود دارد! مثلاً می‌توانید به پارک نزدیک خانه بروید و کمی قدم بزنید یا این‌که برای خریدهای روزانه بدون ماشین به فروشگاه بروید و کمی پیاده‌روی کنید و... کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید آنها را انجام دهید و لذت ببرید، البته بدون این‌که هزینه زیادی بپردازید. تنها نکته مهم این است که خانواده باید زمانی را با هم بگذرانند و کارها را همراه هم انجام دهند.

البته در کنار این مورد‌ از آزادی تک‌تک افراد هم غافل نشوید؛ هر کس حق دارد ساعاتی را به تنهایی بگذراند. در حقیقت می‌توان گفت خیلی خوب و مهم است که اعضای خانواده باهم و همراه هم باشند، اما زمانی را هم باید به تنهایی بگذرانند.

در نهایت مهم نیست که در پایان روز یا ماه چقدر پول به دست آورده‌اید، همین طور تعداد فیلم‌هایی که دیده یا کتاب‌هایی هم که خوانده‌اید، چندان تفاوتی ندارد. تنها چیزی که مهم است عشقی است که در خانه و میان اعضای خانواده احساس کرده‌اید.

articledashboard.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها