دیدار سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان

همفکری و تامل در راستای حمایت از اتباع و مهاجرین خارجی

نمایندگان ولی فقیه، ائمه جمعه و جماعات،استانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان‌ها، در پیام‌ها، سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های جداگانه از عملکرد رسانه ملی در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان تقدیر کردند و خواستار تداوم ساخت و پخش چنین برنامه‌هایی شدند.
کد خبر: ۴۴۵۳۷۲

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان نقش صدا و سیما را دربیان مسائل دینی و بخصوص به تصویر کشیدن عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در دهه اول محرم و عاشورای حسینی بی نظیر و ارزشمند دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی هم حضور مردم و عملکرد صداوسیما را در ایام عزای حسینی، کم نظیر خواند و گفت: مردم از یک طرف و صداوسیما از طرف دیگر کار کردند، گو این‌که مامور بودند این مراسم را پر رونق کنند و انصافا خوب پوشش دادند.

سلیمان جعفرزاده، نماینده ارومیه از فعالیت خوب و نقش شبکه‌های سراسری و استانی رسانه ملی در پوشش مراسم ماه محرم قدردانی کرد و افزود: با توجه به همجواری استان آذربایجان غربی با کشورهای خارجی، شبکه استانی با همه توان وارد عمل شد و همراه با شبکه‌های سراسری، فرهنگ اسلامی را به خوبی معرفی کرد که جای قدردانی و تشکر دارد.

قاضی‌پور، دیگر نماینده ارومیه نیز در مجلس شورای اسلامی نیزگفت: رسانه ملی در دهه اول ماه محرم خوب اطلاع‌رسانی کرد و پیام عاشورا را به مردم رساند، که بنده به نوبه خود از همه مدیران و دست‌اندرکاران شبکه‌های استانی و ملی تشکر می‌کنم.وی افزود: صدا و سیما امسال توانست تمام فرهنگ‌ها را در عزاداری حسینی به نمایش بگذارد.

آیت‌الله نور مفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان هم انعکاس عزاداری‌های استان‌های مختلف از رسانه ملی را اقدامی خوب دانست.وی افزود: صدا و سیما باید درباره شیوه عزاداری با توجه به محتوا و روح نهضت عاشورا فرهنگ‌سازی کند.

همچنین حجت‌الاسلام سید علی طاهری، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های رسانه ملی خیلی خوب بود و با فضای محرم همخوانی داشت، امسال در کل فضای برنامه‌های صدا وسیما مناسب‌تر بود.

آیت‌الله مهمان نواز، امام جمعه بجنورد با تقدیر از تلاش‌های رسانه ملی در به تصویر کشیدن شور عاشورایی مردم گفت: صداوسیما محرم امسال به طور شایسته فلسفه قیام امام حسین(ع) را مطرح کرد.وی از به تصویر کشیدن عزاداری مردم کشور و حتی سایر کشورها که برای اولین بار در این حجم و گستردگی در صداوسیما پرداخته شد تشکر کرد.

نیکزاد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مراکز استانی صدا و سیما وظیفه سنگینی برعهده دارند و در زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی ایران و همه توطئه‌های دشمن ایستاده و وظیفه خود را به نحوه احسن انجام داده است.وی اضافه کرد: صدا و سیمای استان در ایام محرم نشان داد که نه تنها ضبط‌کننده برنامه نیست، بلکه برنامه ریز، انسجام‌دهنده و خود صاحب‌نظر و ایده است و علت آن هم این است که در این مجموعه چهره‌های شاخص، فرهنگی، ایثارگر، توانمند و صاحب‌نظر حضور دارند.

آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عملکرد رسانه ملی در 2 بعد استانی و ملی را خیلی خوب ارزیابی کرد و گفت: ترویج فرهنگ عاشورا در سطح ملی و استانی، معرفی شخصیت‌های مکتب حسینی و نوحه‌خوانی مداحان و مرثیه سرایان بهتر از سال‌های گذشته بوده است.

همچنین عفت شریعتی، نماینده مردم مشهد و کلات گفت: الحق و الانصاف برنامه‌های امسال رسانه ملی غنی‌تر و پربارتر از سال‌های گذشته بود. وی افزود: نگرش هدفمند معرفتی برای تهیه برنامه‌های ویژه محرم در رسانه ملی مشهود بود.

آیت‌الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران عملکرد شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی سراسری و استانی را در ایام سوگواری محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی هوشمندانه خواند.

وی در پیامی گفت: تدبیر درست مدیران رسانه ملی و شبکه استانی با رویکردهای قابل استناد به قیام کربلا و پیمایش میدانی و پردازش محتوایی به این واقعه، تاثیرگذار بوده و این رسانه عملا ضمن خرافه‌زدایی از این واقعه تاریخی و تاریخ‌ساز، همه همت خویش را صرف معرفی حقیقت آن کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه و جماعات استان کردستان با ابراز رضایت کامل از عملکرد رسانه ملی در ایام محرم افزود: بی شک صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان همچون دانشگاهی عظیم برای اشاعه فرهنگ آزادی و آزادگی امام حسین(ع) فعالیت کرد.

دکتر شهریاری، نمانیده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیزگفت: صداوسیما در محرم امسال توانست به‌خوبی عشق و ارادت میلیون‌ها انسان آزاده را به نهضت خونین عاشورا و حماسه حسینیه به تصویر بکشد.

وی با تقدیر از برنامه‌های جدید صداوسیما در انعکاس رویداد‌ها و مناسبت‌های دینی و مذهبی به‌طور زنده و مستقیم گفت: رسانه ملی با دو ویژگی گستردگی مخاطب و انتقال سریع پیام از نقاط مختلف نقش بی‌بدیلی در گسترش و ترویج معارف و ارزش‌های دینی در جامع دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها