نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به دستاوردهای نظامی کشور گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با نیّت الهی و اقدام جهادی، خود را از سایر نیروهای نظامی دنیا متمایز ساخته‌اند.
کد خبر: ۱۳۳۴۶۶۶

نیّت الهی و اقدام جهادی وجه تمایز نیروهای مسلح کشورمان با سایر نیروهای نظامی دنیاستبه گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛
آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار فرماندهان پایگاه هشتم شکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران منطقه اصفهان با بیان اینکه فرماندهان نظامی ما در ارتش و سپاه، انسان‌های مؤمن و دارای انگیزه خدمت به جامعه اسلامی هستند، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با نیّت الهی و اقدام جهادی، خود را از سایر نیروهای نظامی دنیا متمایز ساخته‌اند.
وی با اشاره به روایتی از رسول اکرم (صلی‌الله علیه و آله) مبنی بر ارزش نداشتن عمل، بدون نیت خوب افزود: نیت ما این است که در حکومت اسلامی کنونی بتوانیم به مردم خدمت کنیم و این خدمت ناشی از انگیزه الهی و در راستای رضای خدای مهربان است؛ همین است که نیروهای مسلح ما در صحنه‌های مختلف اعم از دفاع از کشور، خدمت‌رسانی در سیل و زلزله و امروز در شرایط کرونا تلاش می‌کنند به ملت ایران خدمت کنند.
امام جمعه اصفهان تصریح کرد: هنگامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند در دنیا ارتشی مثل ارتش جمهوری اسلامی نیست؛ منظور ایشان این است که این ارتش دارای انگیزه الهی است و برای رضای خدا و سربلندی دین و نظام اسلامی تلاش می‌کند.
وی با بیان اینکه امروز مردم ما، نیروهای مسلح را قبول دارند و از آنان حمایت می‌کنند، گفت: جوانان این کشور در نیروی زمینی، دریایی و هوایی ارتش به صورت شبانه روزی و در شرایط سخت و مختلف آب و هوایی، از کیان این مرز و بوم صیانت می‌کنند و اجازه هیچ‌گونه تعرضی به دشمن نمی‌دهند.
آیت‌الله طباطبایی نژاد از اقدامات ویژه درمانی ارتش در شرایط ساخت کرونایی و کمک رسانی به کادر درمان و بیماران و ساخت و تجهیز بیمارستان های صحرایی تقدیر کرد.
در ابتدای این دیدار فرمانده پایگاه هشتم شکاری شهید عباس بابایی اصفهان به ارائه گزارش پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها