دیدار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور

فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور بر روی خدمت‌رسانی به زائران متمرکز شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: پیشنهاد می‌کنیم فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که خدمت‌رسانی به زائران کیفیت بهتری داشته باشد و مردم بتوانند در شرایط بهتری به زیارت اعتاب مقدسه نائل شوند.
کد خبر: ۱۳۳۳۴۹۴

فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور بر روی خدمت‌رسانی به زائران متمرکز شودبه گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، مسئول بازرسی این ستاد، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و معاونان این ستاد و مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان با بیان اینکه اهل بیت‌(علیهم‌السلام) نیازی به ما ندارند، اظهار داشت: ما هر کاری برای اهل بیت(علیهم‌السلام) انجام دهیم برای خودمان مفید است چراکه عالم برای آنان است و آن بزرگواران نیازی به کارهای ما ندارند.
وی افزود: همه ما به خوبی آثار خدمت و فعالیت در راه اهل‌بیت(علیهم‌السلام) به ویژه امام حسین(علیه‌السلام) را در زندگی خود دیده‌ایم و تجربه کرده‌ایم؛ ما به زیارت ائمه اطهار(علیهم‌السلام) می‌رویم و نتایج و آثار آن به عنوان یک سرمایه معنوی در زندگی‌مان مشاهده می‌شود.
امام جمعه اصفهان گفت: ایجاد امکانات بهداشتی برای زائران، حفظ و نگهداری اماکن ایجاد شده، هدایت کمک‌های مردمی به سمتی که مورد نیاز اماکن مقدسه است و آگاه سازی مردم از فعالیت‌های انجام شده از جمله مواردی که است که بیش از پیش باید به آن توجه شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد اظهار داشت: جذب کمک‌های مردمی از آبان ماه سال گذشته تا کنون افزایش داشته و تلاش شده با اجرای طرح‌های مختلف همچون طرح «یادگار ماندگار» با همکاری سپاه صاحب‌الزمان(عج‌الله تعالی فرجه) کمک‌های کوچک مردمی جمع آوری شود.
جعفر عسکری با تقدیر از حمایت‌های امام جمعه اصفهان از این ستاد، یادآور شد: جلب مشارکت موکب‌های اربعین برای بازسازی اعتاب مقدسه، رونمایی از درهای حرم حضرت مسلم، رونمایی نیم ضریح شهدای کربلا، اجرای فاز نخست بازسازی مکان جدید ستاد استانی از جمله فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان به شمار می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها