تیم ستارگان فوتبال جهان که بازیکنانی چون زین‌الدین زیدان، فرناندو هیه‌رو، لوییس فیگو، گئورگی هاجی، فابیو کاناوارو، رونالدو و دیدیه دروگبا را به عنوان سفیران حسن‌نیت در اختیار دارد، ساعت 21:30 امشب به وقت تهران در ورزشگاه اختصاصی هامبورگ با اسطوره‌های این باشگاه آلمانی دیدار می‌کند.
کد خبر: ۴۴۵۲۷۱

این دیدار خیریه در جهت کمک به مردم فقیر آفریقا و جمعیت کثیری که زندگی‌شان تحت تاثیر خشکسالی و فقر قرار دارد برگزار می‌شود و جای خوشحالی است که فوتبال ایران هم نماینده‌ای شایسته در آن دارد.

مهدی مهدوی‌کیا که طی هشت سال حضور در هامبورگ به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه آلمانی تبدیل شد، امشب در کنار بازیکنانی چون آنتونی یبوآ، زی روبرتو، یورگ آلبرتز، سرگئی باربارز، استیگ تافتینگ، ریچارد گولز و مانفرد کالتز که همگی از ستاره‌های تیم هامبورگ هستند مقابل تیم منتخب دنیا قرار خواهند گرفت.

قضاوت این دیدار به عهده داور شهیر ایتالیایی پی‌یر لوییجی کولینا است، ضمن این‌که مارچلو لیپی، بورا میلوتینوویچ و بوریس بکر در نقش مربی در زمین حضور پیدا می‌کنند.

بازیکنان تیم ستارگان جهان در این دیدار عبارتند از: دیدیه دروگبا (ساحل عاج)، دیدا، پائولو آندره، سرجینیو، رونالدو(برزیل)، ینس لمن (آلمان)، فرناندو هیه‌رو و میشل سالگادو (اسپانیا)، پوپسکو و گئورگی هاجی(رومانی)، لوییس فیگو، مانیش و فرناندو کوتو (پرتغال)، کریستین کارمبئو، کلود ماکلله، رابرت پیرس و زیدان(فرانسه)، استیو مک‌منمن (انگلستان)، پاول ندود(جمهوری چک)، فابیو کاناوارو(ایتالیا) و دوایت یورک(ترینیداد و توباگو).

این نهمین بازی «مسابقه علیه فقر» است و بلیت‌های آن بین هشت تا 20 یورو به فروش می‌رسد.

با وجود آن‌که این بازی به‌طور زنده از 20شبکه تلویزیونی در سراسر دنیا پخش خواهد شد برگزارکنندگان پیش‌بینی کرده‌اند که 25 هزار نفر با حضور در ورزشگاه، از مسابقه خیریه ستاره‌های فوتبال در آلمان دیدن کنند.

رضا پورعالی - گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها