تهیه‌کننده مجموعه عروسکی «چاق و لاغر» که پیش از این اعلام کرده بود نگارش این مجموعه آغاز شده است، گفت: نگارش چند قسمت از «چاق و لاغر» به پایان رسیده و به شبکه دو تحویل داده‌ایم تا مراحل پیش تولید این اثر آغاز شود.
کد خبر: ۴۴۳۶۷۰

علی‌اصغر آزادان به ایسنا گفت: مجموعه «چاق و لاغر» قرار است در 26 قسمت 20 دقیقه‌ای پخش شود که در حال حاضر نگارش دو قسمت از آن به پایان رسیده و طرح آن نیز تصویب شده است و منتظر اعلام نتیجه از شبکه هستیم تا نگارش سایر قسمت‌ها را ادامه دهیم و هرچه زودتر به مرحله تولید برسد.

او یادآور شد: شخصیت‌های این مجموعه هیچ تغییری نکرده اند فقط کمی مدرن‌تر و به‌روزتر شده‌اند؛ تامتناسب با تکنولوژی روز باشند و نوجوانان و کودکان بتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند.

او تاکید کرد: در کل شخصیت‌های این مجموعه همان شخصیت‌هایی هستند که طی سال‌ها شناخته شده‌اند و همه کم و بیش با خصوصیات آن دو آشنا هستند.

آزادان در پاسخ به این‌که آیا این مجموعه می‌تواند همچنان جذابیت گذشته خود را حفظ کند؟ گفت : دغدغه اصلی ما هم، همین موضوع است و امیدوارم این اتفاق بیفتد؛ چراکه طیف وسیعی از مخاطبان طرفدار این مجموعه عروسکی هستند و عده‌ای هم با تماشای آن دوران کودکی خود را به یاد آورده و خاطرات آن دوران را مرور می‌کنند.

تهیه‌کننده مجموعه «چاق و لاغر» تصریح کرد: به هنگام ساخت سری جدید این مجموعه، کمی رقابت سنگین شده است؛ چرا که کودکان امروز با انواع و اقسام بازی‌های کامپیوتری و... آشنایی دارند و کمی ذوق و سلیقه آنها فرق کرده است؛ به هر حال سعی ما بر این است که قصه‌های جذابی را در این مجموعه داشته باشیم و فقط روی شخصیت های قصه سرمایه‌گذاری نکنیم.

عملیات 125 تجربه‌ای بزرگ برای تلویزیون

عبدالرضا اکبری با اشاره به ایفای نقش در سری سوم «عملیات 125» گفت: در سری جدید این مجموعه وارد حادثه و انفجار می‌شویم؛ ساخت این سریال تجربه بزرگی در تلویزیون خواهد بود.

این بازیگر درباره سری جدید این مجموعه گفت: حوادثی که دنبال می‌کنیم بر اساس رویدادهای واقعی است و اتفاقاتی که در تهران به وقوع می‌پیوندد.

اکبری همچنین درباره گروه بدلکاری در این مجموعه اظهار کرد: گروه بدلکار ما در سری اول «عملیات 125» پیمان ابدی بود. بدلکاری سری سوم را علیرضا فتحی و گروهشان بر عهده دارند.

وی افزود: نقش من در این سری فرمانده بازنشسته‌ای است که پس از بازنشستگی دوباره به عنوان بازرس روی کار می‌آید؛ اما عملیات را در این سری بیشتر جوان‌ها انجام می‌دهند.

سری سوم «عملیات 125» به تهیه‌کنندگی داوود هاشمی و کارگردانی مسعود آب‌پرور تهیه می‌شود.

تولید تله فیلم نوای شیدایی برای اربعین حسینی

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «نوای شیدایی» با ضبط صحنه های مربوط به مطب دکتر در تهران جلوی دوربین می رود و با انجام مراحل فنی فیلم برای پخش در روز اربعین حسینی آماده نمایش می‌شود. 

طبق برنامه ریزی انجام شده تصویربرداری طی 16 جلسه و در لوکیشن های مختلف در تهران و نیمی از تصاویر در روستای آزران (اطراف تهران) جلوی دوربین می‌رود.

در اولین روز تصویربرداری حسن اسدی، ساناز سماواتی و روشنک عجمیان جلوی دوربین می‌روند.

فیلمنامه توسط مهرنوش عبدی منفرد نوشته و داستان درباره دختری 24 ساله نابینا است. شیدا در کودکی هنگام حمله عراقیان به داخل شهر به همراه پدر و مادرش فرار می کنند و خود را به کلبه ای در میان بیابان می‌رسانند و شبانه در آنجا پناه می‌گیرند. شیدا دچار تب شدید می‌شود، مادرو پدر نمی‌دانند چه کنند ؛ پدر به دنبال آب می‌رود که...

در این فیلم حسن اسدی، ساناز سماواتی، مریم خدارحمی، سیاوش مفیدی، روشنک عجمیان، مسعود قدیمی، مجید شهریاری و... به ایفای نقش می‌پردازند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

نویسنده فیلمنامه: مهرنوش عبدی منفرد/ کارگردان: محمدرضا خاکی/ تهیه کننده: انوش جعفریان/ مجری طرح: داریوش بابائیان/ مدیرتصویربردار: رضا طاهرآذر/ صدابردار: مهران ابوالقاسمی/ طراح صحنه و لباس: آبتین برقی/ طراح گریم: کیوان فردوسی/ مدیرتولید: اسماعیل کردی/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محمدرضا ضیایی/ عکاس: ساسان قاسمی/ منشی صحنه: سولمی ناز حبیبی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها