هفته چهاردهم لیگ برتر

زور صبا و نفت به هم نرسید

تساوی دو تیم صبای قم و نفت تهران باعث شد استقلال همچنان صدرنشین باقی بماند.
کد خبر: ۴۴۱۸۸۹

به گزارش جام‌جم آنلاین، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که طی آن دو تیم صدر جدولی نفت و صبای قم در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم رفتند و در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا استقلال تهران همچنان صدرنشین باقی بماند.

 پژمان شاه‌پری در دقیقه ۱۴ و رضا عنایتی در دقیقه ۸۶ برای صبا گلزنی کردند و فریرا در دقیقه ۶۵ و رضا معقولی در دقیقه ۷۵ گل‌های نفت تهران را به ثمر رساندند.
 
 با این تساوی دو تیم نفت و صبا ۲۷ امتیازی شدند و در همان رده‌های دوم و سوم جدول باقی‌ ماندند و استقلال به دلیل تفاضل گل بهتر و یک بازی کمتر در صدر جدول لیگ باقی‌ ماند.

برتری سپاهان در فولادشهر

در دیگر دیدار تیم های سپاهان و فولاد خوزستان از ساعت 15:15 در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد و با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان خاتمه یافت.

 گل های این دیدار را عماد محمدرضا در دقیقه 69 و میلوراد یانوش در دقیقه 79 به ثمر رساندند.

پیروزی مس برملوان

 در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر  مس کرمان از ساعت 15 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان ملوان بود و در پایان توانست با یک گل این تیم را شکست دهد. احمد حسن‌زاده (65) تک گل تیم میروسلاو بلاژویچ را به ثمر رساند.

 مس با این پیروزی 15 امتیازی شد و با 3 پله صعود به مکان سیزدهم جدول صعود کرد و ملوان نیز 13 امتیازی ماند و به رده پانزدهم سقوط کرد.

کار بزرگ شهرداری تبریز

 شهرداری تبریز هم در آبادان دست به کار بزرگی زد و نفت را با دو گل از پیش رو برداشت.

برای شهرداری میثم بائو(14) و جعفر بذری(40) گلزنی کردند.

 شهرداری با این 3 امتیاز جمع اندوخته‌های خود را به 19 امتیاز رساند و موقتا به رده نهم جدول صعود کرد.

نفت آبادان نیز که خود در هفته گذشته ذوب‌آهن را در اصفهان شکست داده بود، با 17 امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد.

مس سرچشمه ازشکست گریخت

دیدار تیم‌های فجرسپاسی و مس سرچشمه از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:15 در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز شد و با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.
 
 گل‌های فجر را جواد ضیغمی در دقیقه 20، مهدی رجب‌زاده در دقیقه 38 و حسن فرجی در دقیقه  53 به ثمر رساندند و برای مس هم وحید علی‌آبادی، مسلم فیروزآبادی و مجتبی ترشیز در دقایق 17 و 57 و 1+90 (پنالتی) گلزنی کردند. 

با این تساوی فجر سپاسی 11 امتیازی شد و در رده 17 جدول قرار گرفت و مس سرچشمه هم با هشت امتیاز در قعر جدول به سر می‌برد.

روز پنجشنبه (3 آذر) با برگزاری دو دیدار رقابت‌های هفته چهاردهم به پایان می‌رسد.

ابتدا از ساعت 15:15 تراکتورسازی میزبان راه‌آهن شهرری است و در ساعت 16:45 استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان شاهین بوشهر است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها