رئیس اتحادیه طلا و جواهر از ادامه ثبات قیمت انواع سکه و طلا در بازار خبر داد.
کد خبر: ۴۳۴۹۶۸

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اعلام وجود شرایط آرام در بازار انواع سکه و طلا طی امروز یکشنبه، گفت: قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 562 هزار تومان است.
 
محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر قیمت هر قطعه سکه تمام بار آزادی طرح قدیم را امروز یکشنبه 580 هزار تومان اعلام کرد و گفت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز 562 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر همچنین با اعلام قیمت 262 هزار تومانی هر نیم سکه، اظهار داشت: قیمت هر ربع سکه بهار آزادی طی امروز 142 هزار تومان است.

کشتی آرای بیان داشت: هر قطعه سکه گرمی 73 هزار تومان فروخته می شود و هر گرم طلای 18 عیار نیز 49 هزار و 450 تومان قیمت دارد.

وی ادامه داد:دیروز قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1682 دلار بود. با توجه به اینکه طی روزهای گذشته قیمت ارز تقریبا ثابت مانده است این آرامش و ثبات نسبی به بازار سکه و طلا نیز وارد شده و هم اکنون جو آرامی در این بخش حکمفرما است.

تفاوت در قیمت های اعلام شده سکه

در عین حال، محمد کشتی آرای در مصاحبه  با واحد مرکزی خبر با اعلام این خبر گفت: امروز هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت در بازار آزاد بدون تغییر نسبت به دیروز 49 هزار و 900 تومان معامله شد.

وی با بیان اینکه روزهای یکشنبه بورس های جهانی طلا تعطیل است اضافه کرد: این موضوع علت ثابت ماندن قیمت سکه و طلا در بازار داخل است.

کشتی آرای گفت : هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم امروز در بازار آزاد به ترتیب 567 و 590 هزار تومان معامله شد که در مقایسه با دیروز تغییری نداشت.

کشتی آرای افزود: نیم و ربع سکه بهار آزادی و سکه های یک گرمی هم امروز در بازار آزاد همانند دیروز به ترتیب 264 ، 144 و 75 هزار تومان فروخته شدند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت : با توجه به اینکه بازارهای جهانی طلا فردا شروع به کار می کنند احتمال دارد بعد از ظهر امروز قیمت های سکه و طلا در بازار داخل تغییر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها