جایزه پای طلایی سال 2011 به " رایان گیگز"‌ هافبک باتجربه منچستریونایتد انگلیس رسید.
کد خبر: ۴۳۳۸۵۸

به گزارش منابع خبری، این جایزه را 'آلبرت دوم' شاهزاده موناکو در مراسمی که دوشنبه شب در مونته کارلو برگزار شد، به گیگز اهدا کرد.

گیگز 37 ساله بعد از اینکه در رأی گیری اینترنتی بیشترین آرا را به دست آورد، به عنوان برنده جایزه پای طلایی امسال انتخاب شد تا جای پایش در کنار جای پای بزرگانی چون 'دیگو مارادونا'، 'زین الدین زیدان' و 'آلفردو دی استفانو' قرار بگیرد.

وی پس از دریافت جایزه خود، از 'الکس فرگوسن' سرمربی منچستریونایتد به خاطر نقشی که در 20 سال گذشته در این تیم ایفا کرده تشکر کرد.

او همچنین احتمال خداحافظی خود در پایان فصل را رد نکرد و گفت: از اینکه در کنار بازیکنانی بزرگ و زیر نظر بهترین مربی و در بهترین باشگاه جهان بازی کردم، خوشحالم. فرگوسن هر وقت می بازیم ترسناک می شود. او سخت گیر و در عین حال منصف است. او همانطور که از خودش توقع زیادی دارد، توقعش از بازیکنان هم بالا است.

گیگز خاطر نشان کرد: دریافت این جایزه افتخار بزرگی است. به نظرم باید دیگر به بازنشستگی فکر کنم اما در حال حاضر هنوز از فوتبال لذت می برم و اگر همین فردا همه چیز تمام شود، می توانم بگویم که دوران موفقی را پشت سر گذاشته ام.

وی اضافه کرد: هنوز هم مثل 17 سالگی از فوتبال لذت می برم. این یکی از دلایلی است که نمی خواهم فعلا فوتبال را کنار بگذارم.

'دیوید بکام'، 'جیانلوییجی بوفون'، 'دیدیه دروگبا'، 'ساموئل اتوئو'، 'ایکر کاسیاس'، 'خاویر زانتی' و کارلس پویول' از دیگر نامزدهای کسب جایزه پای طلایی امسال بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها