ضدویروس‌هایی بی‌دردسر

AVG این ضدویروس یکی از بهترین نرم‌افزارهای ضدویروس رایگانی است که وجود دارد. از قابلیت‌های آن می‌توان به ابزار ضدجاسوس‌افزار، اسکنر ایمیل، اسکنر لینک، تقویم و زمانبندی برای اسکن سیستم به‌صورت خودکار، به‌روزرسانی خودکار و ... اشاره کرد.
کد خبر: ۴۳۱۲۰۸

سیستم عامل: ویندوز7، ویستا، اکس‌پی و 2000/ مزایا: قابلیت‌های یک ضدویروس تمام حرفه‌ای، به‌روزرسانی مرتب و همچنین نصب و پیکربندی ساده

http://free.avg.com/ww-en/homepage

AVAST!

این ضدویروس نیز قطعا در فهرست برترین‌های ضدویروس خوب جای خودش را باز می‌کند. این ضدویروس، تقریبا از نظر امکانات کامل است و دو موتور ضدویروس و ضدجاسوس افزار آن، از کامپیوتر در مقابل هر تهدیدی از سوی اینترنت محافظت می‌کند. این سیستم همچنین فایل‌ها، ایمیل و حتی پیام‌های IM را هم اسکن می‌کند.

سیستم عامل: ویندوز 7، ویستا، اکس‌پی، 2000/ مزایا: این ضدویروس مجهز به‌ موتور هیوریستیک است که می‌تواند ویروس‌هایی که هنوز شناخته نشده‌اند را تشخیص داده و آنها را قرنطینه کند. avast از سال 1988 مشغول به تولید ضدویروس است و به‌عقیده بسیاری، محبوب‌ترین آنتی‌ویروس رایگان فعلی است.

http://www.avast.com/index

Comodo

این ضدویروس برنامه فوق‌العاده‌ای است و پیکربندی آن بسیار ساده است. این ضدویروس رایگان به‌دلیل استفاده از فناوری Defense+ (که در نسخه‌های تجاری آن نیز استفاده می‌شود) به‌عقیده تولیدکنندگانش، به‌طور تضمینی بهترین ضد‌ویروس رایگان موجود است. این ضدویروس می‌تواند تهدیدهای امنیتی را از چند منبع شناسایی کند و یکی از بهترین نرم‌افزارهای ضدویروس رایگان است.

سیستم عامل: ویندوز 7، ویستا و اکس‌پی/ مزایا: فناوری Defense+ به‌طور پیشفرض گمان می‌کند که فایل‌های ناشناخته، تهدیدهستند و نه امن. هر چند که به‌نظر می‌رسد این امر منجر به ایجاد مشکل خواهد شد، اما کمودو خوب‌ می‌تواند طوری عمل کند که مزاحم کاربر نباشد.

http://www.comodo.com/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها