رستوران جامبو»Jumbo‌‌” در بندر آبردین”Aberdeen‌” واقع شده و به عنوان نماد برجسته و یکی از جاذبه‌های توریستی منحصر به فرد کشور هنگ‌کنگ شناخته می‌شود.
کد خبر: ۴۲۴۴۷۵

این مجموعه بزرگ‌ترین رستوران شناور جهان محسوب می‌شود که طی 30 سال گذشته دائما در حال تغییر و نو‌آوری بوده است. ‌بتازگی مدیران این قصر شناور چندین میلیون دلار خرج کرده‌اند تا جامبو را به مرکز سرگرمی و تفریح روی آب تبدیل کنند. از زمان گشایش جامبو در سال 1976 تاکنون، این رستوران در پخت و ارائه غذا‌های دریایی شهرت فوق‌العاده‌ای کسب کرده است. ‌طراحی این مکان شبیه قصرهای کلاسیک چینی است و قابلیت پذیرایی همزمان از 2300 مهمان را دارد. جامبو بین مردم محلی و توریست‌ها بسیار معروف و محبوب است و شب‌‌ هنگام که نور زیبای لامپ‌ها و چراغ‌ها جلوه و زیبایی آن را دوچندان می‌کند، گزارشگران زیادی به تماشای آن می‌آیند. ‌جلوی در ورودی رستوران مجسمه 2 اژدهای غول‌پیکر قرار دارد و در سمت راست پله‌هایی است که با نور افشانی زرد، مهمانان را به بالا و داخل رستوران راهنمایی می‌کند. در قسمت جلویی رستوران هم سکویی با 2 صندلی طلایی مانند تخت پادشاه و ملکه وجود دارد که نشستن روی آنها و عکس گرفتن یکی از جاذبه‌های این رستوران است.

این مکان جایی است که اغلب مسافران هنگ‌کنگ تلاش می‌کنند آن را از نزدیک ببینند. گفتنی است جامبو میزبان افراد عالی مقام و صاحب نام متعددی از سراسر دنیا هم بوده است.

نعیمه هاشمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها