رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فردیس گفت

آموزش ۳۵۰ امدادگر در فردیس

تلخ

مرگ 2 امدادگر در حین انتقال مجروح

مرگ 2 امداگر اورژانس و 2 مرد دیگر که سوار بر این آمبولانس بودند، یکی از حوادث تلخی بود که بتازگی به وقوع پیوسته است.
کد خبر: ۴۲۱۸۵۰

ماجرا از این قرار است؛ هفته پیش حدود ساعت 8 صبح با اورژانس شهرستان بیستون در استان کرمانشاه تماس گرفته و از وقوع حادثه‌ای در جاده خبر داده شد، به این ترتیب 2 امدادگر به نام‌های یاسر حسینی و عمر ویسی‌زاده سوار بر آمبولانس به محل حادثه رفتند و مشاهده کردند یک موتورسوار 28 ساله به نام ساسان در تصادف بشدت مجروح شده است. امدادگران بعد از انجام اقدامات اولیه ساسان را سوار آمبولانس کردند تا به مرکز درمانی منتقل کنند البته مرد دیگری نیز که همراه فرد مجروح بود سوار بر خودروی امدادی شد تا به محض رسیدن به بیمارستان، کارهای مورد نیاز برای مداوای ساسان را انجام دهد.

امدادگران می‌دانستند در این‌گونه مواقع آنچه بیش از هر چیز اهمیت دارد، رساندن بموقع مصدوم به بیمارستان است، به همین خاطر بسرعت به راه افتادند تا این‌که در محور دینور به بیستون (حدود 48 کیلومتری کرمانشاه) در سر پیچ روستای نازلیان کنترل آمبولانس از دست راننده خارج و خودرو با تکانی شدید واژگون شد و بلافاصله شعله‌های آتش زبانه کشید.

دقایقی بعد پایگاه امداد جاده‌ای از واقعه مطلع شد و یک گروه نجات به محل حادثه رفت، آنان وقتی به محل رسیدند و پس از خاموش کردن شعله‌ها سرنشینان آمبولانس را بیرون آوردند و مشاهده کردند، عمرویسی‌زاده به همراه ساسان و همراه 30 ساله او که پیمان نام داشت در دم فوت شده‌اند، اما امدادگر دوم هنوز زنده بود به همین خاطر با کمک وسایل عبوری شخصی یاسر حسینی به بیمارستان منتقل شد و پزشکان سعی کردند جان این فرد را نجات دهند، اما سطح هوشیاری بیمار بشدت پایین بود و او از ناحیه لگن نیز خونریزی داشت. پزشکان بسرعت یاسر را به اتاق عمل بردند، اما تلاش‌های آنها بی‌نتیجه ماند و این امدادگر نیز فوت شد، تا تلخی این حادثه بیشتر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها