آمنه قربانی خواستگار انتقامجو، امروز به همراه خانواده اش به بیمارستان دادگستری تهران آمد تا حکم قصاص دو چشم مجید، خواستگار اسید پاش را اجرا کند اما در یک عمل غیرمنتظره متهم را بخشید.
کد خبر: ۴۱۹۰۱۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، چند ماه قبل آمنه به همراه خانواده اش به بیمارستان فوق برای اجرای حکم مراجعه کرده بودند تا حکم به مرحله اجرا درآید اما در پی گفتگو با مسئولان دادسرای جنایی تهران متوجه شدند به دلیل نبود مقدمات پزشکی برای نابینا کردن این متهم، حکم به طور موقت متوقف شد.

به این ترتیب آمنه برای ادامه درمان خود به اسپانیا سفر کرد، ولی همچنان خواستار مجازات عامل حادثه بود.این درحالی بود که مسئولین قوه قضاییه اعلام کرده بودند به محض فراهم آوردن مقدمات پزشکی برای قصاص این متهم حکم قضایی مربوطه را اجرا می کنند تا اینکه شامگاه شنبه یکی از مسئولین دادسرای جنایی تهران با خانواده آمنه بهرامی تماس گرفت و خواست که امروز برای اجرای حکم ابتدا به دادسرای جنایی مراجعه کنند.

ساعت شش بامداد امروز آمنه به همراه خانواده اش برای اجرای حکم در دادسرای جنایی تهران حضور یافت و پس از گفتگو با قاضی امیرآبادی سرپرست دادسرای جنایی تهران برای اجرای حکم به بیمارستان دادگستری رفت.
پس از حضور آنها در بیمارستان ، ساعتی بعد مجید عامل حادثه اسید پاشی تحت تدابیر شدید امنیتی به بیمارستان دادگستری منتقل شد. متهم به محض اطلاع از حضور آمنه در بیمارستان فریاد می زد او نابینا نشده است.

به این ترتیب ماموران او را به بخش جراحی بیمارستان منتقل کردند. در همین موقع آمنه و عامل حادثه با هم روبرو شدند که مجرم همچنان گفته های قبلیش را تکرار می کرد.

مسئولان قضایی ناظر بر اجرای حکم به گفتگو با آمنه پرداختند تا شاید بتوانند مقدمات بخشش متهم را فراهم کنند.

در حالیکه ساعت 8 صبح قرار بود این حکم به مرحله اجرا درآید آمنه عامل حادثه را بخشید و خواستار پرداخت دیه از سوی مجرم شد.

این حکم در حالی اجرا شد که اطلاع رسانی از سوی قوه قضاییه صورت نگرفته بود.

ملکی - خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها