مرکز هدایت عملیات بحران اورژانس کشور (EOC)‌ از فوت 80 نفر از هموطنانمان در حوادث ویژه ترافیکی هفته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۴۷۰

به گزارش مهر، از مجموع 115 تصادف هفته گذشته که منجر به اعزام 217 آمبولانس به محل حوادث شد 559 نفر مجروح و 80 نفر کشته شدند.

بنابراین گزارش مهمترین حوادث این هفته برخورد 8 دستگاه خودرو سواری، برخورد اتوبوس با کمپرسی، برخورد اتوبوس با کامیون در محورهای بستان‌آباد به سراب، سلماس به ارومیه و آذر شهر به تبریز در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی گزارش شده است که در مجموع منجر به فوت شدن یک نفر و مجروح شدن 71 نفر از هموطنانمان شد.

این گزارش حاکیست در مجموع این حوادث 14 آمبولانس از پایگاه امداد اورژانس آن مناطق به محل حوادث اعزام شد و مجروحان را به بیمارستان‌های امام رضا (ع) بستان‌آباد، شهدای تبریز، خاتم‌الانبیاء سلماس، امام رضا(ع) و عارفیان ارومیه منتقل کردند.

همراه داشتن جعبه کمکهای اولیه، کپسول آتش‌نشانی، تجهیزات ایمنی ترافیک مثل مثلث احتیاط، چراغ قوه، دفترچه بیمه و داروهای مورد نیاز برای بیماران از وسایلی است که هموطنان هنگام سفر باید حتماً همراه خود داشته و از کشیدن سیگار هنگام رانندگی، صحبت با تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، مشاجره و شوخی با سرنشینان خودرو، مصرف نکردن داروهایی که بر هوشیاری و سرعت واکنش رانندگان اثر منفی می‌گذارد جداً خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها