کد خبر: ۴۱۶۷۹۹

یک کپی از الگو تهیه کنید. سپس از نوک ساسون سرشانه خطی موازی با کف حلقه آستین عمود بر خط مرکزی جلو رسم کنید این خط را از طرف خط مرکزی تا نوک ساسون بچینید.

یک تا 2 سانتی‌متر از نقطه موازنه حلقه آستین جلو را به طرف بالا تعیین کنید. از این نقطه خطی به نوک ساسون سرشانه رسم کنید و این خط را از طرف حلقه آستین بچینید.ساسون سرشانه را ببندید و آن را به ساسون حلقه آستین و خط مرکزی جلو منتقل کنید. ساسون حلقه آستین 5/1 سانتی‌متر و بقیه ساسون را به خط مرکزی بدهید. خط سرشانه را 75/0 سانتی‌متر بالا تر و یک سانتی‌متر بلندتر رسم کنید. از خط کف حلقه آستین جلو و پشت یک تا 2 سانتی‌متر به طرف پایین اندازه بگیرید و به خط پهلو یک سانتی‌متر برای گشادی اضافه کنید. خط سرشانه و حلقه آستین و خط پهلو تا کمر جلو را رسم کنید.

خط کارور پشت را از طرف خط مرکزی و خط ساسون حلقه آستین بچینید. ساسون سرشانه پشت را ببندید و آن را به خط مرکزی پشت و ساسون حلقه آستین منتقل کنید.

خط سرشانه پشت را 5/1 سانتی‌متر بالاتر و یک سانتی‌متر بلندتر رسم کنید.

خط سرشانه و حلقه آستین وخط پهلو تا کمر پشت را رسم کنید.

اضافه کردن به خط سرشانه جلو و پشت برای ضخامت اپل است. معمولا باید در خط سرشانه جلو یک سوم و در خط سرشانه پشت دو سوم ضخامت اپل اضافه کنید. چنانچه ضخامت اپل 2 سانت باشد باید خط سرشانه جلو را 75/0 سانتی‌متر و خط سرشانه پشت را 25/1 سانتی‌متر بالاتر رسم کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها